וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי דולינסקי: "נתניה המקום הכי טוב להיות בו בשבילי"

27.10.2024 / 11:00

הכישרון הצעיר של אליצור נתניה עלה לראשונה על הפרקט נגד מכבי תל אביב וקלע 15 נקודות ב-20 דקות: "לא ציפיתי שארגיש כל כך טוב על המגרש", אבל יודע: "היינו צריכים לנצח את המשחק"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

אליצור נתניה פספסה אמש (שבת) הזדמנות לרשום ניצחון יוקרתי כשהפסידה בבית 76:72 למכבי תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. החבורה מעיר היהלומים מדורגת בתחתית טבלת ליגת העל עם ניצחון אחד ושלושה הפסדים ותקווה במשחקים הבאים לדעת גם לקחת משחקים צמודים אחרי שני הפסדים דרמטיים בשבועות האחרונים.

נתניה חזרה מפיגור 20 במהלך הרבע השלישי של המשחק, בעזרת ריצת 0:17 שהריצו קרלוס מרשל ואיתי מושקוביץ', וניהלה עד הסוף משחק צמוד עם האלופה. מה שפגע בה היה אחוזי קליעה נוראיים מקו העונשין, כשנתניה מסיימת עם 13 מ-29 בלבד מהקו, כשסמוך לסיום היא עמדה על אחוז נורא עם 6 קליעות עונשין מוצלחות מ-20 נסיונות.

נקודת האור של הקבוצה הייתה איליי דולינסקי. הכישרון בן ה-19 שמושאל מהפועל תל אביב זו שנה שנייה לקבוצה של עידן אבשלום, עלה לראשונה העונה על הפרקט אחרי שסבל מקרע במיניסקוס בהכנה, ורשם ב-20 דקות 15 נקודות, כשהוא מראה חלק מהארסנל המגוון שיש לו.

"זה ממש מרגש, לא ציפיתי שאני ארגיש כל כך טוב על המגרש. פשוט נהנה לשחק נגד קבוצה כמו מכבי, חוויה, חד משמעית", סיפר דולינסקי בסיום המשחק והתייחס לבמה שנותנים לו בנתניה, "זה המקום לעשות את זה, נתניה נותנים לי המון חופש, כמעט לכל השחקנים, מתאימים את המשחק לאופי של השחקן. חד משמעית זה המקום הכי טוב מכל האופציות, לכן אני פה שנתיים. אני מודה לכל דבר שהיה פה, גם לדברים הטובים וגם לפחות טובים".

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן הורד מול אילי דולינסקי שחקן אליצור נתניה. לילך וייס רוזנברג
יופי של טבילת אש. דולינסקי אתמול/לילך וייס רוזנברג

דולינסקי התייחס גם לקליעות העונשין שעלו לקבוצה שלו במשחק ואמר: "העונשין זה גם מזל וגם חוסר ריכוז, אני החטאתי גם עונשין לדעתי. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, וזה אחד הדברים שנפלנו בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully