וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת מכבי פ"ת מגבה את דן רומן, המסר הועבר לקיניונס?

27.10.2024 / 9:42

על אף עוד אכזבה, המאמן שהצליח לייצב את ההגנה ימשיך לעמוד על הקווים בצמד המשחקים הקרובים. בקבוצה מקווים שהשארתו של הקולומביאני מחוץ לסגל תנער אותו

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

תחושת אכזבה במכבי פתח תקוה אחרי ה-0:0 אמש (שבת) נגד מ.ס.אשדוד. אחרי התבוסה להפועל באר שבע במחזור הקודם, קיוו המלאבסים לחזור הביתה עם נצחון מול היריבה שסמוכה אליהם בטבלה, אולם השחקנים של דן רומן לא השכילו לנצל יתרון מספרי אחרי הרחקתו של תום בן זקן האשדודי והתוצאה נותרה מאופסת.

פתח תקוה הגיעה למשחק כשהיא מובילה את טבלת הסופגות עם 15 שערי חובה, והמשימה הראשונה של דן רומן היתה לייצב את משחק ההגנה. רומן עלה במערך של שלושה בלמים, קודם כל כדי לנסות לא לספוג ובכך הקבוצה הצליחה ואפשר לומר שזו נקודת האור היחידה שאפשר לקחת מהמשחק הזה.

במועדון גיבו את רומן בסיום ולמרות שהקבוצה לקחה רק נקודה אחת, הוא ימשיך בתפקידו ויעמוד על הקווים גם במשחקים הקרובים נגד עירוני טבריה בשבת ומול מכבי נתניה בשבוע שלאחר מכן.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
בינתיים יש לו גב. רומן/לירון מולדובן

מי שלא נכלל אמש בסגל הוא הקשר דיינר קיניונס שמאכזב מאוד במשחקים האחרונים ועל פי גורם בצוות המקצועי, הוצאתו מהסגל נעשתה על רקע מקצועי ובשל הנתונים הדלים שהציג הן במחצית אחת מול באר שבע והן במהלך האימונים בשבוע האחרון. בפתח תקוה מקווים שהוצאתו מהסגל תנער אותו לקראת המשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully