וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' לקראת בית"ר: "זה האתגר הכי גדול שלנו עד כה העונה"

27.10.2024 / 9:45

מכבי תל אביב נערכת למשחק חוץ מאתגר נגד בית"ר ירושלים בטדי (שני, 20:00), המאמן החמיא ליצחקי והתייחס להיעדרות של זהבי מול סוסיאדד: "האם יש משהו מעבר למחלה? צריך לשאול אותו"

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

בליגה האירופית היא מקרטעת, אבל בכל הקשור לזירה המקומית מכבי תל אביב נמצאת בדיוק היכן שציפתה להיות בשלב זה. עם 19 נקודות מ-21 אפשריות ויתרון של ארבע נקודות בפסגה, הקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ' תגיע למשחק מחר (שני, 20:00) מול בית"ר ירושלים בטדי במטרה להמשיך במומנטום. זה לא יהיה קל מול הקבוצה המלהיבה של האקס ברק יצחקי שניצחה בשבוע שעבר את מכבי חיפה, אבל בהחלט אפשרי בהתחשב בעובדה שהצהובים לא הפסידו לבית"ר במשחק ליגה מאז ספטמבר 2019, ובזכות החזרה של דור תורג'מן ושגיב יחזקאל מפציעות. למעשה, השחקנים היחידים שיחסרו ללאזטיץ' הם אופק מליקה ורוי רביבו הפצועים.

"בית"ר תמיד רוצה לשחק כדורגל התקפי, ברכות למאמן שלהם. המשחק הזה הוא אולי האתגר הכי גדול שלנו עד עכשיו", אמר לאזטיץ' לקראת המשחק. "הם במומנטום, במשחק בית, אבל אנחנו רוצים להמשיך את הריצה החיובית שלנו בליגה. לא שינינו את האסטרטגיה שלנו נגד מכבי חיפה, ולא נשנה גם הפעם. נגד חיפה שלחנו כדורים ארוכים בדקות הראשונות, כדי להתאים את עצמנו ללחץ שלהם - אבל לא יותר. אנחנו כן מנסים להתאים את עצמנו ממשחק למשחק, אבל יש לנו רעיונות ברורים וננסה ליישם אותם".

ז'ארקו לאזטיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
עוד מבחן משמעותי. לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

על העובדה שהקבוצה עוד לא השיגה נקודות בליגה האירופית: "בכל המשחקים באירופה הרגשנו שאנחנו ראויים ליותר, ולא השגנו כלום. חייבים לקבל את זה כעובדה. אנחנו משחקים מול יריבות מדהימות באירופה, וגם סוסיאדד מדהימה. הבעיה שלנו היא האיכות של היריבות. אני תמיד מאמין שאתה מקבל את מה שמגיע לך, אז נחכה ונראה מה יקרה בסוף המשחקים שלנו באירופה. ברמות האלו מענישים אותך על טעויות, ודיברנו על זה עם השחקנים. עשינו עבודה טובה, אבל לא השגנו נקודות. ראינו הרבה דברים טובים נגד סוסיאדד, וננסה להשתמש בניסיון הזה לטובתנו".

על ערן זהבי שנעדר מול סוסיאדד: "ערן התאמן אתמול ונראה טוב. האם יש משהו מעבר למחלה? צריך לשאול אותו. הרופא שלנו בדק אותו ואמר שהוא לא כשיר לטוס. זה הכל מבחינתי".

על הניצחונות על קבוצות צמרת עד כה: "אנחנו רק במחזור השמיני בליגה, ואני לא בטוח שאפשר לקבוע משהו בשלב כל כך מוקדם. המשחק הזה חשוב באותה מידה כמו המשחק הבא נגד קרית שמונה. לא קל לשחק נגד בית"ר בירושלים, אבל ננסה לשחק כמו בכל המשחקים שלנו. אני מקווה שיהיה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully