וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "אני בטוח שגם מכבי ת"א רואה אותנו אחרת כעת"

מאמן בית"ר ירושלים דיבר על המפגש עם הצהובים בשני: "נצטרך לשחק סופר-מושלם כדי לנצח. צריך להישאר צנועים, שאנשים לא יתבלבלו"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

אחרי ה-2:3 הענק על מכבי חיפה, בית"ר ירושלים תחפש לספק מחר (שני, 20:00) הצהרת כוונות נוספת גם מול מכבי תל אביב ולחגוג ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים. אם תעשה זאת, ותנצח את הצהובים בליגה לראשונה מאז אפריל 2018, תזנק למקום השני בטבלה ותצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, עם משחק חסר.

לקראת המפגש המרתק, ערך הבוקר המאמן ברק יצחקי מסיבת עיתונאים ובה אמר: "זה משחק מאוד חשוב, כמובן שקשה, ועוד אתגר מאוד חשוב עבורנו. צריך לבוא בשיא המוכנות. ביליתי שם כל כך הרבה שנים ויש לי המון רגעים וזכרונות טובים במועדון הזה, שנתן לי - גם בפן האישי כבנאדם וגם בפן המקצועי כאיש מקצוע. אני אסיר תודה על השנים שהיו לי שם, יש במכבי אנשים מדהימים. כמובן שיש רגש לפני המשחק הזה, כי זה מקום שהייתי בו הרבה שנים. זה קרה לי גם הפוך, כשפגשתי את בית"ר עם מכבי".

המאמן הוסיף ואמר: "אני לא אוהב לדבר על פייבוריטית או לא פייבוריטית. המשחק נגד מכבי חיפה הראה לנו עוד הרבה דברים על הקבוצה שלנו ואני בטוח שגם מכבי תל אביב אולי רואים אותנו אחרת. נצטרך לעשות משחק סופר-מושלם כדי לצאת עם שלוש נקודות, וזו המטרה. קל זה לא הולך להיות, זה בטוח. כולנו צריכים להיות ביחד, גם כשחלק מהשחקנים לא פותחים הם יצטרכו להבין את זה".

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מכיר היטב את הצהובים. יצחקי/דני מרון

על הציפיות שנוצרו מהקבוצה שלו אחרי מכבי חיפה אמר יצחקי: "המשחק הזה תרם המון - גם לקבוצות בליגה וגם לנו להעריך את עצמנו בצורה אחרת. הקהל דוחף אותנו, הוא דחף אותנו דווקא כשהיינו בפיגור מול חיפה, ובסוף הר הגעש התפוצץ. כשמנצחים הכל טוב ויפה, כולם שמחים, אבל אני רואה לראות את השחקנים גם ברגעים שקצת קשה. שם צריך לקחת מנהיגות. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהישאר עם רגליים על הקרקע, כי עוד לא עשינו שום דבר. אנחנו עדיין בתחילת הדרך ואני לא רוצה שאנשים יתחילו להתבלבל וללכת למקומות לא נכונים".

על ירין לוי שהצטיין מול הירוקים: "הוא ילד נהדר. צדיק. איש מאמין, עובד מאוד קשה, ממחנה האימונים ראינו את גרף השיפור שלו. הוא הרוויח ביושר את הדיבורים סביבו, ממה שאני יודע הוא מאוד שמח להיות פה ויצטרך להתמודד עם לחץ. העיניים עליו. כיף לו פה, טוב לו פה והראש שלו לא במקום אחר, אך ורק בבית"ר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, זוהר זסנו, לפני שחקן בני ריינה אזקיאל הנטי. דני מרון
"עובדים איתי על לשמור על יציבות ולהמשיך להשתפר". זסנו/דני מרון

זוהר זסנו הוסיף: "אנחנו צריכים להגיע עם אותה התלהבות ואווירה. תהיה אווירה טובה במגרש, צריך להמשיך את הדרך ממכבי חיפה ואני מאמין שנשיג תוצאה טובה. המשחק מול חיפה הוכיח לנו כמה אנחנו טובים ושאפשר להשיג תוצאות טובות נגד קבוצות צמרת. מכבי תל אביב קבוצה טובה עם סגל עמוק, אבל בבית שלנו אני מאמין שצריך לבוא ולנצח. עובדים איתי על לשמור על יציבות ולהמשיך להשתפר, אני מאמין שזה יגיע. אני צריך להשתפר בהרבה דברים, אני עוד צעיר וזה יבוא עם הזמן. אני לא צריך תחרות בשביל לדחוף את עצמי, אני דוחף את עצמי כמה שאני יכול. הפלייאוף העליון זו המטרה הראשונה שלנו, אחר כך נראה מה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully