וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה משחק שלישי בטדי בשבועיים, אבל הדרך ארוכה

27.10.2024 / 8:29

הצהובים רוצים לפגוש את ק"ש בבירה בשבת ב-17:30, אך במנהלת לא ששים להזיז שוב את הפועל ירושלים. וגם: הקשיים עם שתי החלופות

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה מחר (שני, 20:00) שוב לירושלים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ובמועדון מצפים שגם בשבת הקרובה, הם ייסעו לבירה לקיים משחק שלישי תוך שבועיים באיצטדיון טדי, אחרי שלפני שמונה ימים קיימו שם את משחק העונה הראשון מול מכבי חיפה.

האלופה רוצה לארח את משחקה מול עירוני קרית שמונה בשבת הבאה בשעה הנקובה 17:30 באיצטדיון טדי במקום בבלומפילד, בגלל מגבלת הקהל. בשלב הזה לא נראה באופק שינוי בהנחיות פיקוד העורף להתקהלות בגוש דן, כך שמבחינת האלופה, השאיפה היא לקיים את המשחק בטדי והמצב האופטימלי הוא לקיימו בשעה 17:30, השעה אליה נקבע מלכתחילה המשחק.

הבעיה המרכזית כרגע היא שהפועל ירושלים משובצת לשעה 15:00 בטדי למשחק ביתי באותה השבת מול מכבי נתניה. במנהלת הליגות לכדורגל טוענים כי לא יהיה הוגן להזיז שוב את הפועל ירושלים ליום ראשון כמו בשבוע שעבר, כשמכבי תל אביב שיחקה במשחק העונה הראשון בשבת מול מכבי חיפה והפועל ירושלים הוזזה ליום ראשון מול מ.ס. אשדוד. האדומים רוצים מאוד לשחק ב-15:00, להיות הראשונים שמקיימים את המשחק המוקדם ולהזמין משפחות בשעון החורף. כזכור, עד כה לא היו משחקים בשבתות, אלא רק בצאת השבת והמשחק של הפועל ירושלים הוא הראשון בשעון החורף שיחל כבר בשעה 15:00.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין לא יודעים איפה המשחק הבא של קבוצתם. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

במנהלת יניעו היום את כל הבדיקות מול הנהלת איצטדיון טדי ומול המשטרה בבירה כדי לקיים את המשחק של מכבי תל אביב במוצ"ש ב-21:00. זה לא כל כך פשוט לקיים שני משחקים באותו איצטדיון באותו יום וצריך אישורים מיוחדים.

האופציה הפחות נוחה מבחינת מכבי תל אביב היא להעביר את המשחק שלה ליום ראשון, אולם לצהובים יש ביו חמישי הבא מפגש עם אייאקס במשחק חוץ בליגה האירופית והם רוצים מספיק זמן בין המשחקים.

אופציית איצטדיון טרנר ביום שבת היא האחרונה בגלל מגבלת המנויים, אבל היא על הפרק בשל כל מגבלות טדי ובכל מקרה גם במקרה הזו יצטרכו בבאר שבע לאשר את המשחק, מאחר שלמחרת ביום ראשון תארח הפועל באר שבע את מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully