וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע ממשיכה לדבר על אליפות: "רוצים להיות במאבק עד הסוף"

27.10.2024 / 6:50

בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו הביתי עם ריינה: "צריך להרים את הרמה מול קבוצות פלייאוף עליון". קוז'וך מתמקד בעצמו: "עוד דקה, ואף אחד לא היה מדבר על גרינפלד"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 אמש (שבת) מול מכבי בני ריינה. מצד אחד מרגישים הבוקר במועדון שהם פספסו הזדמנות להמשיך את רצף הניצחונות ולדחוף חזק קדימה לעבר המקום הראשון. מצד שני מסכימים בהפועל באר שבע שהם איבדו שתי נקודות מול יריבה ראויה, שהבוקר ממוקמת שלישית בטבלה, מקום אחד בלבד מתחת להם.

"אם אנחנו רוצים אליפות, אנחנו צריכים להתמודד עם לחץ, ציפיות ובעיקר לדעת גם להרים את הרמה מול קבוצות הפלייאוף העליון. ריינה היא אחת כזו", טענו אמש במועדון.

מעט שחקנים היו אתמול בערב טוב. לוקאס ונטורה היה מצוין, אבל היו גם רבים שהיו רחוקים מרמתם במשחקים האחרונים. אליאל פרץ ויוני סטויאנוב היו ביום בינוני עד חלש, דן ביטון לא היה דומיננטי וגם קינגס קאנגווה היה במשחק פושר. "נצטרך להתחיל עכשיו רצף חדש של ניצחונות, כי אנחנו רוצים להיות במאבק עד הסוף", אמרו שחקנים בקבוצה.

אמיר גנאח הפועל באר שבע. קובי אליהו
הרחקה לא מוצדקת? זה לא העיקר. גנאח/קובי אליהו

המאמן רן קוז'וך התנהג כג'נטלמן ונמנע מביקורת כלשהי כלפי השופט אוראל גרינפלד, שהרחיק את אמיר גנאח בצהוב שני על התחזות בניסיון לסחוט פנדל. "אם היינו יודעים לשמור עוד דקה על השער ולא לספוג את השער שספגנו, אף אחד לא היה מדבר על השופט", אמר אמש קוז'וך. המאמן המשיך לטעון גם אמש, שקבוצתו הייתה צריכה להתמודד עם האגרסיביות של בני ריינה ולא לאבד חלק ניכר מתבניות המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully