וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיחה בברצלונה, האשם המרכזי במדריד: "זו קריאת השכמה לאמבפה"

בברצלונה שמחו לאיד, במדריד קטלו: "לבנדובסקי הראה לו איך כוכב אמיתי מופיע למשחקים גדולים. בקרוב אוהדי ריאל ידרשו להוריד אותו לספסל"

שחקני ברצלונה חוגגים את ה-0:4 על ריאל מדריד בקלאסיקו/מתוך הטוויטר של ברצלונה

קיליאן אמבפה ירצה לשכוח את הקלאסיקו הראשון שלו כמה שיותר מהר. ההופעה הראשונה של כוכב ריאל מדריד על הבמה הגדולה של ספרד הסתיימה במפח נפש, עם הרגל מגונה שכבר הפך לבדיחה - כשנתפס בנבדל לא פחות משמונה פעמים, הכי הרבה בקריירה שלו במשחק בודד.

תומאס רונסרו, הפרשן הבכיר של "אס", קטל את אמבפה ללא רחמים. "לבנדובסקי הראה לו איך כוכב אמיתי אמור להופיע למשחקים גדולים בהם אסור להיכשל. אמבפה חי בנבדל, עמדת הנבדל הפכה לבית שלו, וגם במעט המצבים החוקיים אליהם הגיע, הוא בעט בפחד וחשש. חוסלו, שחקן עם דם של מדרידיסטה, יכול ללמד אותו מה אמורים לעשות במשחקים כאלה. שריקות הבוז הראשונות בברנבאו נשרקו לעבר אמבפה, וזו קריאת השכמה מבחינתו. בקרוב הקהל יתחיל לדרוש את אנדריק על חשבונו".

ב"מארקה" כתבו: "אמבפה התרסק, ושמע את המחאות הראשונות נגדו מאז הצטרף לקבוצה והגיב בצורה רעה. הוא נתפס בנבדל פעם אחר פעם, וייאש את הקהל".

קיליאן אמבפה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איצטדיון שלם תפס את הראש. אמבפה/רויטרס

גם בברצלונה חגגו עם שמחו לאיד. ב"ספורט" הקטלאני כתבו: "אחד המשחקים הגרועים בקריירה של אמבפה. הוא היה איטי, עצבני ולא מדויק, ובקושי השתתף בהתקפות של ריאל". ב"מונדו דפורטיבו" ציינו: "אמבפה הקדים את ליל כל הקדושים בכמה ימים. הוא סיפק תצוגה מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully