וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "נדב זמיר שמר עלינו". חודדה: "היינו שווים נקודה"

מאמן הפועל ירושלים יצא מרוצה ממשחק החוץ: "ניצחון חשוב ולא פשוט". השוער הירושלמי התרגש: "מהרגעים הגדולים שלי בקריירה"

תקציר: עירוני טבריה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את ניצחון החוץ הראשון שלה בליגה מאז פברואר של העונה שעברה, כשגברה 0:2 על עירוני טבריה בתום דרמה גדולה. איבה רנסום כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל, העולה החדשה לחצה להשיג את השוויון, אבל גם פנדל שסטניסלב בילנקי קיבל לא הספיק עם הצלה גדולה של נדב זמיר, שגם סחט כרטיס אדום מבן והבה. סדריק דון חתם את התוצאה עמוק בתוספת הזמן, והעלה את הירושלמים למקום השביעי בטבלה.

זיו אריה על הניצחון הירושלמי: "ציפיתי למשחק צפוף וטוב יותר במחצית הראשונה, אבל טבריה היו מאוד מסוכנים בהתקפות. לקח לנו זמן לאזן את ההגנה, אבל היינו שקטים יותר בהתקפה. צריך להיות חדים יותר. המשחק קצת הסתבך, אבל נדב זמיר שמר עלינו. באנו מול קבוצה שהשיגה תוצאות יפות העונה, ניצחון חשוב ולא פשוט".

"אנחנו מדברים הרבה על להוביל ולשמור על התוצאה, לדעת להמשיך לשחק את אותו כדורגל", הוסיף המאמן. "היה אפשר לשחק יותר רגוע, יותר שקט. מכבי נתניה? משחק קשה כמו כל משחק בליגה הזאת. אנחנו צריכים את הקהל שלנו, מקווים שהם שמחים בבית. יש לנו שני שוערים טובים, נדב עובד קשה ואני שמח בשבילו".

נדב זמיר על הצלת הפנדל וההופעה בניצחון החוץ היקר: "מרגש מאוד, שמח לעזור לקבוצה להשיג עוד שלוש נקודות חשובות. היה לגיטימי ללכת אחורה באזור הדקה ה-60 כשאתה מוביל. מאמן השוערים גיא חכמון עוזר לי לפני כל משחק, הקשבתי לו וידעתי לאן בילנקי יבעט. אפשר להגיד שזה מהרגעים הגדולים בקריירה שלי. שמח לקבל את ההזדמנות, אני מרגיש שאני מוכיח".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שמח בשביל נדב זמיר ומרוצה מהניצחון. זיו אריה/ברני ארדוב

אלירן חודדה סיכם את ההפסד והתייחס להתקפה המגמגמת של קבוצתו: "חושב שבמחצית השנייה היינו לא רעים, הגענו למספר מצבים כולל הפנדל. היינו שווים נקודה, אבל צריך להסתכל הלאה. נתמודד עם ההפסד ונצא מזה. בילנקי? כל חלוץ שלא כובש מרגיש לחץ. הוא החלוץ שלנו ואנחנו מאמינים שעוד יתן את התפוקה שלו. צריך יותר חדות משחקני ההתקפה, תקופה לא טובה שלהם. צריך את הגול הראשון כדי שיפתח להם. יש עוד שמונה משחקים עד חודש ינואר, נחשוב על כך כשנתקרב".

יניב בריק הוסיף: "פתחנו את הליגה מצוין, היום שיחקנו לא רע והיינו צריכים לחזור למשחק. ידענו שמצפה לנו עונה קשה. המטרה היא להישאר בליגה ואני מאמין שנעמוד בזה. היה משחק שוויוני שיכולנו להוציא נקודה ואפילו יותר. יש לנו חלק קדמי איכותי מאוד, מאמין שעוד יבקיעו הרבה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully