וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים לנבחרת הנשים בכדוריד: העפילה לפלייאוף העלייה

שחקניותיו של גלעד מאור גברו 18:26 על המארחת פינלנד יממה אחרי שניצחו את אסטוניה, לראשונה עלו שלב במוקדמות אליפות העולם: "הישג ענק והיסטורי"

הישג מרשים לנבחרת הנשים של ישראל בכדוריד שהעפילה לשלב פלייאוף המוקדמות לאליפות העולם, זאת לאחר שסיימה הערב (שבת) ראשונה בבית המוקדמות (השלב הראשון) עם ניצחון שני בטורניר שנערך בפינלנד על הנבחרת המארחת 18:26. אמש הנבחרת ניצחה 22:29 את אסטוניה.

הנבחרת בהדרכתם של המאמן גלעד מאור ועוזרת המאמן ויקה גורוזובסקי הרשימה בשני המשחקים, שנערכו בהפרש של פחות מ-24 שעות. הערב הקפטן שיר וקרט הובילה את הנבחרת עם 7 שערים, מור שאול הוסיפה 5, שיר גבזה ואנה לזינסקי 3 כל אחד, קרן טפליצקי, אושר כהן ושירה ג'רבי 2 כ"א ויעל שהם ושרון אקלר 1 כ"א. גאיה בן זיקרי סיפקה משחק שני נהדר, וסיימה עם 13 עצירות ב-50%.

נבחרת הנשים של ישראל בכדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
נבחרת הנשים של ישראל בכדוריד/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

"רשמנו הישג ענק והיסטורי, שני ניצחונות מוחצים ביומיים בחוץ - זה לא מובן מאליו", אמר המאמן גלעד מאור. "כעת, כמה שזה נשמע דמיוני, נבחרת הנשים של ישראל רחוקה שני משחקים מאליפות העולם. השחקניות הראו מחויבות, הביאו לב ונשמה למגרש ועשו עבודה מצוינת בהגנה. קיבלנו הרבה מהשוערות. הכימיה בין השחקניות מצוינת. השילוב המדויק של שחקניות ותיקות לצד צעירות הוביל להישג שכולו שייך להן. הם באמת נתנו הכל".

הגרלת השלב הבא - הפלייאוף - תתקיים ב-14 בדצמבר בווינה, במסגרת אליפות אירופה לנשים. הנבחרת תוגרל מול אחת מהנבחרות אשר תשתתף באליפות עצמה. שגריר ישראל בפינלנד בועז רודקין, ושגרירת פינלנד בישראל נינה נורדסטרום, כיבדו את הנבחרת הערב בנוכחותם.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully