וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בקבוק קטשופ": מנור סולומון ספג ביקורת ממאמנו

עודכן לאחרונה: 26.10.2024 / 18:29

הישראלי שוב נכנס כמחליף ב-0:0 המאכזב של לידס, דניאל פארקה: "הוא מתאמץ מדי כדי שייצא קטשופ, הוא צריך פשוט לשחרר וזה יבוא"

תקציר: נאפולי - לצ'ה 0:1/ספורט1

מנור סולומון שוב נכנס כמחליף במשחק שבו לידס קבוצתו סיימה רק ב-0:0 עם בריסטול סיטי. מאז שחזר מהפציעה, הישראלי נכנס כמחליף גם נגד שפילד יונייטד ולאחר מכן נגד ווטפורד והוא מתקשה לחזור לפורמה אחרי הציפיות שנתלו ממנו לפני פתיחת העונה.

דניאל פארקה מאמן לידס מאמין שסולומון עצמו כל כך רוצה לחזור לשיאו שהוא חושב או מסבך את המשחק שלו יותר מדי והשתמש בדימוי מעניין גבי לדמות את מצבו.

מנור סולומון שחקן לידס. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מתאמץ יותר מדי? סולומון/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

"לפעמים, כמו בקבוק קטשופ, אתה מנער אותו חזק מדי כי אתה רוצה את זה כל כך, ובסוף זה פשוט יוצא", אמר פארקה, "כשהוא הגיע לראשונה הוא שיחק עם כל כך הרבה ביטחון, קצב ונוכחות, ואז הפציעה מנעה ממנו לייצג את נבחרתו והוא נאלץ לעבור שיקום. זה היה מכה קשה עבורו, שחקן גאה שמשחק עבור נבחרתו. הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור, והתחושה היא שהוא עדיין לא ב-100% וצריך קצת זמן".

"הוא עובד כל כך קשה באימונים והוא תמיד מוסיף עוד משהו לאימונים ולמשחק. הוא כל כך רוצה את זה. אז לפעמים אתה רוצה שהוא יירגע קצת. שישחק קצת פחות מסובך וזה יבוא", הוסיף פארקה.

"אנחנו בטוחים לגמרי ביכולות שלו. מכוונת טובות הוא מכריח קצת יותר מדי, אתה לא צריך להוכיח שאתה שחקן טוב, תעשה מה שעשית כל הקריירה שלך והאיכות שלך תזהר. אני בטוח שזה יקרה בקרוב. זכור. בקבוק קטשופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully