וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד גיששה בסביבתו של רוקאס יוקובאיטיס

לא רק ז'לגיריס: גם הבלאנקוס סימנו את רכז מכבי תל אביב. "במדריד מאוד מעריכים אותו ובדקו האם יסכים לעזוב את ישראל", נכתב בספרד

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

רוקאס יוקובאיטיס ישוב הערב (שבת) לסגל של מכבי תל אביב למשחק הליגה מול אליצור נתניה, ומאחורי הקלעים עושה רושם שהגארד הליטאי ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה.

אמש סיפר הרכז כי ז'לגיריס קובנה שוחחה איתו אחרי עזיבת טיירון וואלאס, וכעת מתברר שגם ריאל מדריד הגדולה לוטשת עיניים. הבלאנקוס מחפשים חיזוק לקו האחורי כבר תקופה ארוכה - חיפושים שהתגברו לאור פציעת אנדרה פליז, ובספרד נטען כי שמו של הליטאי עלה על הפרק.

"ריאל רואה בו שחקן מעניין", נכתב בספרד. "הם גיששו כדי לראות מה מצבו והאם הוא מוכן לעזוב את מכבי, במדריד מאוד מעריכים אותו והוא לא ימלא מקום של אמריקאי - זה חשוב. ריאל עדיין בוחנת את השמות, אבל יוקובאיטיס הוא אחד השמות הכי מוערכים. הוא יכול לשמש כרכז מחליף טוב מאוד, אבל הכל תלוי בהחלטה שלו".

"היו שיחות עם ז'לגיריס, זה דרך הסוכן שלי", סיפר יוקובאיטיס. "אחרי עזיבת ג'ורדן לויד נשאלתי האם יש לי תכניות. אין לי משפחה, אין לי ילדים, העזיבה של ג'ורדן היתה אחרת. הוא הוכיח שהמשפחה מעל הכל ואני מכבד את זה. כרגע אני לא מרגיש בסכנה, הכל בסדר כל עוד זה לא יתפתח. אם משהו רע יקרה אז נראה, אבל כרגע הכל בסדר ואני במכבי".

רוקאס יוקובאיטיס, מכבי תל אביב. דני מרון
מבוקש. יוקובאיטיס/דני מרון

לפני הפציעה העמיד הליטאי ממוצעים של 6.5 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק ביורוליג, ובליגת העל טרם שותף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully