וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן ספג בוז בדרבי בשל היותו ישראלי: "לא יכול לשלוט בזה"

סיטי נכנעה 3:1 למלבורן ויקטורי, אוהדי היריבה שרקו בכל פעם שהקשר נגע בכדור. שדר המשחק העיר על כך, מאמן המנצחת טען מנגד: "לא שמעתי כלום"

הביצועים של דניאל פרץ במדי באיירן מינכן 2/מתוך טוויטר

יונתן כהן החל את דרכו בליגה האוסטרלית כאשר סידר את שער הניצחון של מלבורן סיטי בשבוע שעבר ב-0:1 על מלבורן סיטי, אבל היום (שבת) חווה אכזבה כאשר הוא וחבריו הפסידו בדרבי 3:1 למלבורן ויקטורי. אם לא די בכך, הישראלי ספג שריקות בוז מאוהדי הקהל האורחת בכל פעם שנגע בכדור ועל פי הנטען זאת אך רק בשל היותו ישראלי.

כהן שוב היה מעורב בשער היחיד של קבוצתו, אבל הוחלף בדקה ה-80. בסיום המשחק בעמדת הראיונות, נשאל מאמנו וחלוץ העבר האוסטרלי אורליו וידמאר על שריקות הבוז לעברו של כהן ותחילה סירב להתייחס בטענה שהוא "מתרכז אך ורק בכדורגל". לאחר מכן, כאשר נשאל על כהן ישירות, סיפק התייחסות נרחבת.

שחקן מלבורן סיטי יונתן כהן. Quinn Rooney, GettyImages
דרבי ראשון ולא פשוט ליונתן כהן באוסטרליה/GettyImages, Quinn Rooney

"יונתן בחור נהדר, יש לו משפחה נפלאה והם מאוד אוהבים את החיים במלבורן, יונתן אוהב את המועדון והקהל יכול להיות מאוד מרוצה ממנו", אמר וידמאר, "יונתן לא יכול לשלוט בזה (הכוונה לשריקות הבוז), אלא רק בכדורגל. הוא סופר מקצוען, שקט מאוד, צנוע ופשוט עושה את הדברים. אנחנו מאוד נלהבים מזה שהוא איתנו".

קשה היה שלא לשמוע את שריקות הבוז לכהן במחצית הראשונה, אפילו שדר המשחק בטלוויזיה ציין את שריקות הבוז שסופג הישראלי בכל פעם שהוא נוגע בכדור, אבל מאמן המנצחת פטריק קינסורבו טען אחרת: "אני לא שמעתי דבר, דאגתי וחששתי מהמשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • יונתן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully