וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות לאתלטיקו להתקרב למובילות, סוסיאדד תמשיך במומנטום?

הקולצ'ונרוס יקוו לשמור על הרצף נגד ריאל בטיס ולשוב למדריד עם שלוש נקודות, הבאסקים מקווים למנף את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק הבית נגד אוסאסונה

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

מובן מאליו שהקלאסיקו ניצב במוקד המחזור ה-11 בליגה הספרדית, אבל מחר (ראשון) יתקיימו עוד ארבעה משחקים, כולל של המדורגת שלישית בטבלה אתלטיקו מדריד שתוכל להתקרב לפחות לאחת משתי המוליכות שפוגשות אחת את השנייה.

ריאל בטיס - אתלטיקו מדריד (ראשון, 19:30)

שני ניצחונות בלבד רשמה קבוצתו של דייגו סימאונה בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ומתוך חמש המעידות, שלוש היו במשחקי חוץ - בבית היא שמטה נקודות בתיקו הדרמטי נגד ריאל מדריד ובאמצע השבוע האחרון כאשר במפתיע ספגה 3:1 מליל בליגת האלופות. בדומה לה, גם ריאל בטיס ניצחה רק פעמיים בשבעת המשחקים האחרונים, אך מעדה מול יריבות שלפחות על הנייר נחשבות לחלשות הרבה יותר. בטבלה מפרידות בין השתיים חמש נקודות בלבד, כך שעבור בטיס זו הזדמנות להיצמד לחבורת הצמרת הגבוהה, אבל היא תצטרך לשם כף לקטוע רצף של 10 משחקים ללא ניצחון על אתלטיקו, מאז שעשתה זאת בביתה בפברואר 2019. המפגש האחרון ביניהן בסביליה הסתיים ב-0:0.

אנטואן גריזמן, שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
אתלטיקו תנצל את ההזדמנות להתקרב לצמרת? גריזמן/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה (ראשון, 22:00)

ריאל סוסיאדד ניצחה לראשונה העונה שני משחקים רצופים, כאשר גברה בחוץ 0:1 על ג'ירונה במחזור הקודם וביום חמישי גברה בבלגרד 1:2 על מכבי תל אביב במסגרת הליגה האירופית. כעת הבאסקים יקוו להמשיך במומנטום מול אוסאסונה, מולה הפסידו בביתם במפגש האחרון בין השתיים בפברואר וגם במשחק הכנה לעונה שנערך בסוף חודש יולי. אוסאסונה הפתיעה את ברצלונה לפני כמעט חודש, אולם בבית היא אחת הקבוצות הטובות העונה ואילו בחוץ היא עם שתי נקודות מארבעה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים עם ג'ון פאצ'קו (במרכז). רויטרס
רצף הניצחונות של ריאל סוסיאדד יימשך?/רויטרס

חטאפה - ולנסיה (17:15)

שתי קבוצות שניצחו רק פעם אחת העונה נפגשות לקרב תחתית. חטאפה נמצאת בעלייה מתמדת ובחמשת המחזורים האחרונים הפסידה אך ורק ב-1:0 בברצלונה. מאז היא גברה 0:2 על אלאבס, לקחה עוד נקודה ביתית ב-1:1 נגד אוסאסונה ובמחזור הקודם שבה עם 1:1 מוויאריאל. העטלפים מן העבר השני ניצחו את ג'ירונה לפני יותר מחודש, מאז חטפו 3:0 בסוסיאדד, חזרו רק עם 0:0 מלגאנס ובמחזור האחרון הפסידו 3:2 במסטאייה ללאס פלמאס שעקפה אותם בטבלה וירדו למקום האחרון. כל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:1 לזכות המארחת, האם גם הפעם הרצף יימשך?

משחק נוסף:
לגאנס - סלטה ויגו (ראשון, 15:00)

המחזור יסתיים ביום שני כאשר מאיורקה תארח את אתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully