וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויה בעצמה: 0:4 משכנע לנבחרת הנערים על מולדובה

בן סימון כבש בפנדל, אבריבאייה השלים צמד והמארחת גם הבקיעה שער עצמי, החבורה של בנדו השיגה ניצחון חשוב במוקדמות יורו 2025 עד גיל 17. שוויץ המושלמת מחכה במחזור הבא

נבחרת הנערים של ישראל החלה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2025 עד גיל 17 עם 1:1 דרמטי בעקבות שוויון מאוחר שספגה ממונטנגרו, אבל היום (שבת) החבורה בראשות של אריק בנדו הביסה 0:4 את מולדובה ושיפרה עמדות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בקישינב, עילאי בן סימון עלה את ישראל ליתרון בפנדל מדויק בדקה ה-49 ושחקן נוסף של מכבי תל אביב שכבש זהו לירוי אבריבאייה, שמצא את הרשת פעמיים תוך 14 דקות (67' ו-81'). תוצאת המשחק במולדובה נקבעה בדקה ה-86, משער עצמי של יבגני מקארוב שקבע 0:4 לישראל.

נהאי כהן ברגמן, עילאי בן סימון, שחקני נבחרת נערים א'. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ניצחון משכנע לנבחרת הנערים. ברגמן ובן סימון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בזמן שישראל הביסה את מארחת משחקי המוקדמות בבית, שוויץ שמרה על מאזנה המושלם עם 0:3 על מונטנגרו, הבטיחה את המקום הראשון ומכאן שהמפגש ביום שלישי בין ישראל לשוויץ יכריע מי תסיים בראש הבית ומי תסיים במקום השני ששווה עליית שלב גם כן. אריק בנדו ושחקניו, בכל מקרה, יקוו שמולדובה תיקח נקודות ראשונות ממונטנגרו, או לכל הפחות שלא תובס מול מונטנגרו כדי לשמור על יתרון הפרש השערים במקרה של הפסד לשוויץ. אם ישראל תימנע מהפסד, היא תעלה שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully