וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ניצחון דרמטי לעופרי ארד, ביברס נאתכו כבש בפנדל

עודכן לאחרונה: 26.10.2024 / 18:26

צפו: הבלם העניק לקייראט 1:2 על ז'טיסו בדקה ה-92, קשר פרטיזן טעה בספיגה והשווה מול צ'וקאריצ'קי. 20 דקות לסולומון בתיקו של לידס

צפו בשער הניצחון של עופרי ארד

עופרי ארד כבש היום (שבת) את שער הבכורה שלו בליגה הקזחית במדי קייראט, ועשה זאת בסטייל: הבלם, שמשחק בדרך כלל בקישור האחורי בקייראט, נגח פנימה והכריע בדקה ה-92 את המשחק מול ז'טיסו, כדי להעניק לקבוצתו ניצחון 1:2 שהעלה אותה לפחות זמנית לפסגת הטבלה. אורדבאסי עשויה לחזור למקום הראשון אם תנצח בהמשך השבת. שערו הראשון של ארד בקייראט היה במסגרת הגביע, בחודש מאי האחרון.

* ביברס נאתכו, שמוביל את הליגה הסרבית עם שישה בישולים (לצד אדם ליאיץ'), כבש את שערו השלישי העונה עם פנדל מדויק בדקה ה-54 שהשווה עבור פרטיזן בלגרד ל-1:1 מול צ'וקאריצ'קי. הקשר הוותיק איבד את הכדור שהוביל לשער היתרון של האורחת בדקה ה-25, אך ג'ורג'ה יובאנוביץ', אקס מכבי תל אביב, נכנס כמחליף וסחט את הפנדל ממנו הגיע השוויון.

צפו בפנדל של ביברס נאתכו

* מנור סולומון שוב נותר מחוץ ל-11 של לידס ושיחק 20 דקות כמחליף ב-0:0 אצל בריסטול סיטי. הישראלי אמנם שיחק 77 דקות בניצחון על ווטפורד, אך גם אז עלה כמחליף בעקבות הפציעה של לארגי רמזאני. דניאל ג'יימס תפס את העמדה של רמזאני ובדקה ה-70 סולומון נכנס במקומו, אך הוא לא הצליח להשפיע ולידס רשמה תיקו חמישי העונה בליגת המשנה באנגליה. היא כרגע במקום השני, אבל ברנלי תוכל לעקוף אותה בהמשך.

* יונתן כהן רשם הפסד בכורה במדי מלבורן סיטי האוסטרלית, לאחר שקבוצתו נכנעה בבית 3:1 למלבורן ויקטורי בדרבי. כהן נכלל בהרכב משחק שני ברציפות ואפילו היה מעורב במהלך שהסתיים בשער מצמק, כאשר בעיטה שלו מחוץ לרחבה סחטה ריבאונד שעזר לאנדרו נבוט לדחוק פנימה מקרוב, אבל זה היה רחוק מלהשפיע על תוצאת המשחק אחרי שהמארחת ספגה שלוש פעמים ב-25 הדקות הראשונות. אקס מכבי תל אביב הוחלף בדקה ה-80.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן מלבורן סיטי יונתן כהן. Quinn Rooney, GettyImages
שחקן מלבורן סיטי יונתן כהן/GettyImages, Quinn Rooney

* ביברס נאתכו, שמוביל את הליגה הסרבית עם שישה בישולים (לצד אדם ליאיץ') וכבש כבש פעמיים העונה, פותח בהרכב פרטיזן בלגרד בבית מול צ'וקאריצ'קי.

* אוסמה חלאיילה בהרכב צ'רקאסי וארד בר על הספסל במשחק החוץ מול קריבבאס במחזור ה-11 בליגה האוקראינית. שריקת הפתיחה תוכננה ל-15:30, אבל המצב הביטחוני באזור גרם לעיכוב.

* דוד קלטינס על הספסל של סט. ג'ונסטון במשחק החוץ מול דנדי בליגה הסקוטית.

* עומרי אלטמן יושב על הספסל של וולוס במשחק החוץ מול פאנטוליקוס בליגה היוונית.

* ניב גוטליב חזר להרכב פראלימני, שמארחת את אתניקוס אכנאס בליגה הקפריסאית. ניב פליטר לא בסגל.

* רועי קהת פתח בהרכב סומגאיט, שמתארחת לקרב תחתית אצל סבאיל. גיתי סופיר לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully