וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקה וקלאפיורי בספק בארסנל, ליברפול תחזור לנצח באמירויות?

התותחנים יחפשו ניצחון 2,000 בליגה הבכירה, אך יקווה שהחיסורים הרבים לא יעזרו למוליכה לברוח (א', 18:30, ספורט1). טן האח יוצא לעוד משחק גורלי, צ'לסי וטוטנהאם ירצו להמשיך במומנטום

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

קרב צמרת מרתק בין ארסנל לליברפול עומד במרכזו של המחזור התשיעי בפרמיירליג, אבל מחר (ראשון) ייערכו בסך הכל ארבעה משחקים וגם צ'לסי, טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד יעלו למגרשים השונים.

ארסנל - ליברפול (18:30, ספורט1)

אחרי שספגה מבורנמות' הפסד בכורה מפתיע וראתה את יריבתה הבאה פותחת פער של ארבע נקודות בפסגה, ארסנל יודעת שמעידה נוספת תפגע בצורה ניכרת בשאיפות האליפות שלה כבר שלב מוקדם זה של העונה, אולם את ניצחונה ה-2,000 בליגה האנגלית הבכירה היא ככל הנראה תיאלץ לחפש בלי לא מעט שחקנים בכירים. מעבר להשעיה של וויליאם סאליבה שספג אדום במחזור הקודם ולפציעות של מרטין אודגור, טקהירו טומיאסו וקירן טירני, גם בוקאיו סאקה וריקרדו קלאפיורי בספק גדול, כך שמיילס לואיס-סקלי בן ה-18 עשוי לפתוח בהגנה.

ליברפול אמנם הפסידה בשני הביקורים שלה באצטדיון האמירויות בפרמיירליג, אך תקווה לנצל את החסרונות בהגנה של מיקל ארטטה כדי לרשום מפגש ליגה 18 ברציפות עם ארסנל שבו היא כובשת שער אחד לפחות ולשמור על המקום הראשון, עליו קוראת תיגר מנצ'סטר סיטי. פדריקו קייזה, דיוגו ז'וטה וקונור בראדלי לא יהיו כשירים למשחק, כמו גם אליסון בקר והארווי אליוט. קרטיס ג'ונס יקווה לשמור על מקומו ב-11 אחרי שכיכב בניצחון 1:2 על צ'לסי ביום ראשון.

שחקן ליברפול קרטיס ג'ונס חוגג עם דרווין נונייס. רויטרס
בין אם ג'ונס יפתח ובין אם לאו, זו הזדמנות פז לליברפול לחזור לנצח באמירויות/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד (16:00, ספורט1)

הקדנציה של ז'ולן לופטגי כמאמן הפטישים לא נפתחה בצורה מוצלחת, בלשון המעטה, כשאחרי שמונה מחזורים עומד המנג'ר הספרדי על שני ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. עם זאת, במשחק הבית הקודם שלה ניצחה ווסטהאם 1:4 את איפסוויץ' ומחר תהיה לה הזדמנות לחבר שני ניצחונות רצופים באצטדיון לונדון לראשונה מאז דצמבר שעבר, כשאז השני שבהם הושג על מנצ'סטר יונייטד שהפסידה מבלי לכבוש בשני הביקורים האחרונים שלה אצל ווסטהאם. הרצף השלילי הזה מהווה רק חלק קטן מהדאגות של אריק טן האח, שמעמדו כמאמן השדים האדומים בסכנה כי קבוצתו ממוקמת בחצי התחתון של הטבלה גם באנגליה וגם בליגה האירופית. ברונו פרננדש ישוב להרכב אחרי שנעדר מה-1:1 מול פנרבחצ'ה בעקבות כרטיס אדום שספג, בהגנה צפוי להמשיך ג'וני אוואנס הוותיק לצד מתייס דה ליכט.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לשחק תחת לחץ. רשפורד/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

צ'לסי - ניוקאסל (16:30, ספורט2)

הבלוז נעצרו על ידי ליברפול אחרי שישה מחזורים רצופים ללא הפסד וינסו להחזיר למסלול הנכון את פתיחת העונה הדי מוצלחת תחת אנצו מארסקה. את ניוקאסל צ'לסי מקבלת בתזמון נוח למדי מבחינתה, שכן המגפייז סופרים ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון מאז ה-1:2 וולבס באמצע ספטמבר ורק ארבע קבוצות הציגו עד כה התקפה גרועה יותר מהם בפרמיירליג - שחקניו של אדי האו כבשו רק שמונה שערים. צ'לסי עומדת על הפסד בודד ב-29 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה.

קול פאלמר, שחקן צ'לסי. GettyImages
צ'לסי מקבלת את יריבתה הבאה בתזמון נוח/GettyImages

קריסטל פאלאס - טוטנהאם (16:00, ספורט4)

המהפך שספגה טוטנהאם מיתרון של שני שערים להפסד 3:2 אצל ברייטון היווה מעידה יוצאת דופן בתוך שמונת המשחקים האחרונים של הספרס, כשכל השאר הסתיימו בניצחונות בשלוש מסגרות שונות כולל ה-0:1 על אלקמאר בליגה האירופית ביום חמישי. המגמה החיובית בהחלט אמורה להימשך נגד פאלאס, שסופרת שלושה הפסדים רצופים והיא אחת מארבע קבוצות שעוד לא ניצחו העונה בפרמיירליג, דבר שלא קרה לה אחרי שמונה מחזורים בליגה הראשונה מאז 1992/93. יונג-מין סון שנעדר מארבעה מחמשת המשחקים האחרונים של טוטנהאם, צפוי להחמיץ גם זה של מחר.

כל שש הקבוצות הגדולות של אנגליה ישחקו בגביע הליגה באמצע השבוע: ליברפול, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם, צ'לסי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully