וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס משכתב את תולדות הלייקרס, לברון שמח להעביר את השרביט

אחרי ש-AD קבע נתון שלא קרה 55 שנים, בקבוצה יודעים: "הוא השחקן הכי טוב שלנו". בינתיים, ג'יימס יצא בהצהרה מפתיעה

לברון וברוני ג'יימס מתאחדים עם בני המשפחה אחרי שעשו היסטוריה ב-NBA/מתוך טוויטר

55 שנים חלפו מאז העונה האחרונה בה שחקן לוס אנג'לס לייקרס קלע 35 נקודות ומעלה בשני המשחקים הראשונים. רק אלג'ין ביילור (71 בסך הכל) וג'רי ווסט (81) עשו זאת במועדון עד היום לפנות בוקר (שבת), כשאנתוני דייויס הצטרף לרשימה לאחר של-36 הנקודות שלו בערב פתיחת העונה הוא חיבר 35 ב-116:123 על פיניקס סאנס, שסידר לקבוצה מעיר המלאכים פתיחה של שני ניצחונות בשני משחקים לראשונה מאז 2010.

AD הוא הלייקר הראשון מאז קובי בריאנט ב-2005, שקולע 30 ומעלה בצמד המשחקים הראשונים של העונה. הלילה הוא הצעיד את החבורה בסגול לקאמבק מפיגור של 22 נקודות נגד אחת המועמדות לאליפות בחוף המערבי, כשהוא מדייק ב-11 מ-18 מהשדה, 13 מ-17 מקו העונשין, מוריד 8 ריבאונדים וחוסם פעמיים. 9 מהנקודות של דייויס הגיעו ב-5:22 הדקות האחרונות של המשחק.

אוסטין ריבס, שהצטיין בעצמו הלילה עם 26 נקודות, 5 מ-7 בשלשות ו-8 אסיסטים, לא חשש להצהיר אחרי המשחק כי "הוא השחקן הכי טוב בקבוצה שלנו ואנחנו משחקים דרכו", בהתייחס לדייויס כמובן. "אני מצפה ממנו להיות דומיננטי בכל ערב".

וגם לברון ג'יימס, חרף מעמדו כשחקן הבכיר ב-NBA בשני העשורים האחרונים, יודע מי צריך לתת את הטון כדי שהלייקרס יחזרו להתחרות בצמרת הליגה העונה: "חשוב שהוא יהיה במוקד מבחינתנו בכל משחק", אמר על דייויס. "אנחנו יודעים מה הוא יעשה בהגנה, אבל בהתקפה אנחנו צריכים למצוא אותו בהרבה מקומות על המגרש לאורך כל המשחק, ועשינו את זה בשני המשחקים האלה".

המוכנות של לברון להעביר את השרביט לחברו מהקו הקדמי כלל לא באה לרמוז על הורדת הילוך מצד "המלך", שקלע הלילה 17 מ-21 הנקודות שלו במחצית השנייה שבה הקבוצה מלוס אנג'לס הפכה פיגור לניצחון, בנוסף ל-8 אסיסטים שחילק. כחודשיים לפני יום הולדתו ה-40 וכשהוא בפתיחתה של עונתו ה-22 בליגה, ג'יימס נשאל אם הוא מתכוון לשחק לילה שני ברציפות כשהלייקרס יפגשו את סקרמנטו, והשיב: "אני מתכוון לשחק בכל משחק העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully