וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות גרנד סלאם אדיר: לוס אנג'לס דודג'רס עלתה ל-0:1 על ניו יורק יאנקיז

דרמת ענק כבר בפתיחת הוורלד סיריס: היאנקיז עלו ליתרון באינינג העשירי, אבל גרנד סלאם של פרדי פרימן הוותיק העניק ללוס אנג'לס ניצחון 3:6. משחק 2: הלילה

כשהכדור יצא לו מהמחבט הוא ידע, הניף ידיים בנון שלאנט ורץ לבסיס הבית. פרדי פרימן, שחקן הבסיס הראשון של לוס אנג'לס דודג'רס, עבר הרבה מאוד בקריירה. גרנד סלאם מנצח בוורלד סיריס עוד לא היה לו.

פרימן חבט את ה"ווק אוף גרנד סלאם" (הומראן על בסיסים מלאים שמנצח את המשחק) הראשון אי פעם בוורלד סיריס, והעניק באינינג העשירי ניצחון 3:6 לדודג'רס. הם מובילים כעת 0:1 בסדרה, וינסו להגדיל את היתרון הלילה, כשיושידו ימאמוטו יפגוש את קרלוס רודון.

המשחק החל בצורה מבוקרת, כששני המגישים - ג'ק פלהרטי בלוס אנג'לס וגארט קול בניו יורק - לא מאפשרים ריצות, עד האינינג החמישי. לוס אנג'לס עלתה ל-0:1, אבל באינינג השישי הגיבו היאנקיז עם הומראן של ה-MVP של הסדרה הקודמת ג'נקרלו סטנטון והפכו ל-1:2. באינינג השמיני הצליחה לוס אנג'לס להשוות עם חבטת הקרבה של מוקי בטס, שהכניסה את שוהיי אוטני הביתה.

במצב של 2:2 באינינג התשיעי נראה היה שהיאנקיז עולים ליתרון. גלייבר טורס חבט כדור חזק שנראה היה עושה דרכו ליציע. אוהד של הדודג'רס תפס את הכדור בתוך תחומי המגרש ולפי חוקי הליגה החדשים, הפרעת אוהד ממירה את המהלך מהומראן לדאבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

המשחק הלך לאקסטרה אינינגים ונראה היה שהוא ביד של הפסים, כשג'אז צי'זהולם נכנס לבסיס הבית וקבע 2:3. ג'ייק קאזינס, שהיה פצוע לאורך הסדרה, עלה לשמור, בדיעבד החלטה מוטעית של המנג'ר ארון בון. הוא הוליך לבסיס את גאווין לוקס ואחריו הצליח לעלות גם טומי אדמן. נסטור קורטס עלה במקומו והוליך במתכוון את בטס. ואז הגיע הלייזר של פרימן - ולוס אנג'לס ביתרון בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully