וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נקודות לדני אבדיה, הפסד דרמטי לפורטלנד מול הפליקנס

הישראלי הוסיף 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, חטיפה ו-2 חסימות ב-105:103, אינגרם קלע את הסל המכריע 5 שניות לסיום אחרי שהבלייזרס הובילו בהפרש של 16 במהלך המשחק

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

דני אבדיה סיפק שורה סטטיסטית נאה ומגוונת בכל מה שלא קשור לנקודות, כאשר בקטגוריה הזו הוא נעצר על 2 בלבד הלילה (בין שישי לשבת) בהפסד השני של פורטלנד בשני משחקים העונה, הפעם 105:103 לניו אורלינס.

הפורוורד התקשה בתחום הקליעה ופגע ב-1 מ-9 מהשדה, החטיא את 3 ניסיונותיו ל-3 ולא הגיע לקו העונשין, אם כי לצד זה הוא העמיד 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, חטיפה ו-2 חסימות ב-31 דקות על הפרקט.

למעשה, הבלייזרס הובילו מהפתיחה ועד אמצע הרבע הרביעי, וצעדו ביתרון שהגיע בשיאו ל-16 נקודות ועמד על 14 ברבע השלישי, אבל שמטו אותו וראו את ברנדון אינגרם מכריע את המשחק בקליעה נאה כשנותרו כמעט 5 שניות על השעון.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דני אבדיה ליד סי ג'יי מקולום, ניו אורלינס פליקנס. Alika Jenner, GettyImages
התקשה בקליעה, תרם בכל השאר. אבדיה שומר על מקולום/GettyImages, Alika Jenner

זאיון וויליאמסון חזר להופיע במדי הפליקנס אחרי שפספס את המשחק הראשון של העונה בשל מחלה, וסיים עם 16 נקודות. ג'ורדן הוקינס הוביל את קלעי המנצחת עם 24, לאינגרם היו 21 לצד 8 ריבאונדים. בפורטלנד בלט ג'רמי גרנט עם 34, כולל שיא אישי של 8 שלשות. אנפרני סיימונס תרם 24 נקודות ו-7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully