וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפתעה נעימה": צפו בביצועיו של דניאל פרץ בקבוצת המשנה של באיירן

השוער הסיר חלודה לראשונה מאז הפציעה, שמר על מאזן נקי משערים מאז עבר לגרמניה, וגם סחט מחמאות בתקשורת: "בלט לטובה עם כמה עצירות"

הביצועים של דניאל פרץ במדי באיירן מינכן 2/מתוך טוויטר

האם באיירן מינכן מכינה את דניאל פרץ כגיבוי לקבוצה הבוגרת? על רקע הירידה החדה ביכולת של מנואל נוייר, באיירן הפתיעה אתמול (שישי) כאשר העניקה לשוער הישראלי דקות משחק במשחק של באיירן מינכן 2 המשחקת בליגה הרביעית. פרץ עמד בין הקורות לאורך 90 הדקות בניצחון 0:3 על שוואבן אוגסבורג, והסיר חלודה אחרי זמן רב ללא דקות משחק.

כזכור, פרץ סחב פציעה ארוכה שבגינה גם נעדר ממשחקיה של נבחרת ישראל בליגת האומות, והעונה הוא עדיין לא קיבל דקות גם במדי באיירן מינכן. אתמול הוא עמד במעט המבחנים שהעמידה מולו הקבוצה החצי-מקצוענית, ובתקשורת הגרמנית עקבו מקרוב אחרי היכולת שלו. פרץ למעשה לא ספג בכל שלושת משחקיו בבאיירן - הבוגרת או המשנית - מאז עבר לגרמניה.

"דניאל פרץ היה הפתעה נעימה", כתבו באתר "Sport1". "הוא קיבל דקות משמעותיות אחרי פציעה ארוכה, והצליח לבלוט לטובה עם כמה עצירות שמנעו מהקבוצה היריבה לכבוש, במיוחד במחצית הראשונה".

דניאל פרץ, באיירן מינכן. מתוך האתר הרשמי של באיירן מינכן, אתר רשמי
מסיר חלודה. פרץ/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של באיירן מינכן

ב"דר קיקר" לעומת זאת ציינו שעל אף "עצירה אחת מרשימה" של פרץ, "הוא לא עמד ביותר מדי מבחנים". כך או אחרת, זהו סימן טוב להמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • דניאל פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully