וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ושני בישולים לעבד, דניאל פרץ שמר על רשת נקייה בבאיירן 2

הקשר העלה ליתרון עם בעיטה חופשית פנטסטית ובישל פעמיים ב-1:3 על ויטסה. דניאל פרץ פתח ב-0:3 של קבוצת המשנה בליגה הרביעית

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

תאי עבד ממשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו במדי הקבוצה עד גיל 21 של פ.ס.וו איינדהובן. שחקן הכנף רשם הערב (שישי) את משחק השיא שלו העונה, כשלצד שני בישולים הוא כבש את שערו החמישי העונה בליגה השנייה בהולנד בניצחון 1:3 של יונג פ.ס.וו על ויטסה ארנהם.

עבד סובב כדור חופשי נפלא לרשת בדקה השביעית וסחט מחמאות בתקשורת ההולנדית, כשכתב פ.ס.וו ריק אלפרינק כותב: "בעיטה חופשית פנטסטית של עבד. מהלך חכם מאוד שמראה על טכניקה ברמה גבוהה". לפני הירידה למחצית, עבד הוסיף למאזנו גם בישול שהעלה את פ.ס.וו ל-0:2 על סף המחצית, ולאחר מכן בישל פעם נוספת בדקה ה-76 שער שסגר עניין וקבע את תוצאת המשחק.

עבד כאמור כבר כבש העונה ארבעה שערים בליגה, וכעת מצא את הרשת אחרי בצורת של למעלה מחודש. כך או כך, נראה שהוא מתקרב בצעדי ענק אל עבר הקבוצה הבוגרת, עם יכולת מרשימה.

הבעיטה החופשית המופלאה של עבד

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ב', תאי עבד. Soccrates Images, GettyImages
הולך ומשתפר. תאי עבד/GettyImages, Soccrates Images
שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Daniel Kopatsch, GettyImages
אות חיים ממינכן. דניאל פרץ/GettyImages, Daniel Kopatsch

* דניאל פרץ פתח לראשונה בהרכב באיירן מינכן 2 במשחק נגד שוואבן אוגסבורג בליגה הרביעית בגרמניה, שהסתיים בניצחון 0:3 של באיירן. פרץ שמר על רשת נקייה וגם רשם הדיפה יפה אחת במחצית הראשונה, שסחטה מחמאות.

ההופעה של פרץ מגיעה על רקע הירידה ביכולת שמפגין לאחרונה מנואל נוייר, ויתכן שמדובר באיתות מצד באיירן על ניסיון להחזיר אותו לקצב משחק לקראת הזדמנויות בסגל הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully