וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל"ברזילאי הכי לא מוערך בתולדות ברצלונה" עדיין חסר דבר אחד

בספרד כבר משווים אותו לריבאלדו, רונאלדיניו וניימאר, אבל ראפיניה מודה בעצמו שלפני הפריצה "עזיבה הייתה על הפרק מספר פעמים". כעת הוא רוצה לבסס את עצמו בתור הדבר האמיתי, אבל כדי שזה יקרה הוא חייב לשבור את הבצורת מול ריאל מדריד

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

לאמין ימאל הוא כישרון של פעם בדור, רוברט לבנדובסקי היה ונשאר חלוץ אימתני והאנזי פליק הוא ללא ספק סיפור הצלחה, אבל ההפתעה הגדולה ביותר העונה בברצלונה היא ללא ספק ראפיניה. הברזילאי הפך העונה לאיש המפתח מאחורי ההצלחה המסחררת של בארסה, וספק אם אפילו הוא ידע שהוא כזה. עם תרומה ישירה ל-17 שערים (גולים או בישולים) ב-13 משחקים, ואחרי שלושער גדול מול באיירן מינכן, ראפיניה מגיע לקלאסיקו מחר (שבת, 22:00) מהאולימפוס.

ב"מארקה" כינו אותו השבוע: "הברזילאי הכי אנדרייטד בתולדות ברצלונה", ובאתר "Goal" הגדילו לעשות כשבכתבת עומק ארוכה אודותיו שפורסמה היום, השוו בינו לבין אגדות ברזילאיות של המועדון כמו רומאריו, רונאלדו, ריבאלדו, רונאלדיניו וניימאר. "בתקופה האחרונה, ראפיניה מוכיח שהוא ראוי להיות מוזכר לצד האייקונים הללו", ציינו שם, וניסו לגבות בנתונים. בין היתר, ראפיניה הפך נגד באיירן מינכן לברזילאי הרביעי בתולדות המועדון שכובש שלושער במשחק באירופה, אחרי ריבאלדו, רונאלדיניו וניימאר.

ראפיניה משכיח לחלוטין את העובדה שגם בקיץ האחרון, ברצלונה בכלל לא הייתה בטוחה שהיא מעוניינת להשאירו, ולטשה עיניים לעבר ניקו וויליאמס. זו לא הייתה הפעם היחידה שבארסה לא הכירה בחשיבותו לקבוצה.

"היו כמה פעמים שעזיבה הייתה על הפרק", סיפר ראפיניה היום בריאיון לרשת "ESPN". "בעונה הראשונה שלי בבארסה לא ממש הצלחתי, והיו כל מיני מחשבות. התחלתי לפקפק בעצמי ולהלקות את עצמי, והלחץ הזה גרם לי לרצות לעזוב. ואז הגיע המונדיאל ששינה הכל".

ראפיניה, קשר ברצלונה. רויטרס
עכשיו תעשה את זה כשזה חשוב באמת. ראפיניה/רויטרס

אבל לראפיניה עדיין חסרה החותמת האולטימטיבית למהפך שעבר. כדי להשלים אותו ולהוכיח שלא מדובר בעוד הייפ חולף סביב שחקן שיילך וייעלם עם הזמן, הוא צריך לעשות את מה שלא עשה עד עכשיו - ולכבוש בקלאסיקו.

שבע הזדמנויות היו לראפיניה בעבר, אבל באף אחד מהמשחקים שלו נגד ריאל מדריד הוא לא מצא את הרשת. "הפעם הוא מגיע לקלאסיקו עם מוטיבציה מיוחדת", מסבירים ב"מונדו דפורטיבו". "הוא נמצא בכושר הטוב בחייו, ויודע שזה הזמן המושלם כדי לשבור את הבצורת מול הבלאנקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully