וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדוריד נשים התקרבה לעלייה לפלייאוף אליפות העולם

הנבחרת של גלעד מאור פתחה את טורניר המוקדמות עם 22:29 מרשים על אסטוניה ותפגוש מחר במשחק הקובע את פינלנד המארחת. ניצחון או תיקו יספיקו

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

נבחרת הנשים של ישראל בכדוריד פתחה הערב (שישי) נהדר את משחקיה בטורניר המוקדמות (סיבוב הראשון) על העלייה לאליפות העולם, עם ניצחון מרשים על נבחרת אסטוניה 22:29 (10:18). הנבחרת תפגוש מחר במשחק הקובע את פינלנד, מארחת הטורניר. תוצאת תיקו, וכמובן ניצחון, יעניקו לישראל את העלייה לשלב הפליאוף במוקדמות (פינלנד ואסטוניה סיימו אמש ב-24:24).

הנבחרת בהדרכת גלעד מאור ו-ויקה גורוזובסקי פתחה מצוין וירדה להפסקת המחצית ביתרון של 8 שערים. במחצית השנייה היא כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי. שיר וקרט הובילה את הכובשותעם 6 שערים, שיר גבזה, עמית איזק ושירה ג'רבי הוסיפו 4 שערים כ"א, אנה לזינסקי תרמה 3, קרן טפליצקי ורומי טל 2 כ"א ומור שאול, טלי בראל טורקניץ, שרון אקלר ואושר כהן 1 כ"א. השוערת גאיה בן זיקרי סיפקה 11 עצירות ב-48%.

נבחרת ישראל בכדוריד נשים. באדיבות ההתאחדות הפינית - Robert Lemberg, אתר רשמי
תיקו או ניצחון במשחק הבא יספיקו. נבחרת הכדוריד/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפינית - Robert Lemberg

בליגת ווינר היום: הפועל ראשל"צ מנצחת ב"גושן" את מכבי קרית מוצקין 36:24 (16:13), במשחק השלמה מהמחזור החמישי בליגת ווינר. הפועל ראשל"צ עולה למקום השלישי (6 נק', מ-4 משחקים). מכבי קרית מוצקין סוגרת את הטבלה עם 4 הפסדים וכיחידה שטרם השיגה נקודה (למוצקין שקיימה ביום שניאת משחקה מהמחזור ה-6 מול חולון, שניצחה 31:41 - שני משחקים חסרים - מול הפועל קרית אונו ומול הפועל אשדוד). איבן קראצ'יץ' הוביל את מבקיעי הפועל ראשל"צ עם 10 שערים, נדב חביב הוסיף 6, בן גונן, אורי פלח ושליו יעיש 3 כ"א. פאבל אטמן, יונתן פלח, תומר בודנהיימר ואסף שרון 2 כ"א, ליאור גורמן, נריה עובד דניאל מולדבן 1 כ"א. ליאור קפלן סיים עם 15 עצירות ב- 38%. טיאומיר דודר הוביל את מוצקין עם 7 שערים. יאן נובדרוסקי הוסיף 6. אור רומי 3, מתן בלטיטר, רביד נוימן ואורן כהן 2 כ"א. אסף סבג ואיתי עמיאל 1 כ"א. עצירות שוערים - אלכסנדר גאשיץ' 6, טימור בוריסוביץ' 2 (פנדלים).

מ.כ חולון תתמודד מחר וביום ראשון בנורבגיה מול דרמן, בסיבוב השני בגביע אירופה (המפעל השלישי בחשיבותו).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully