וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש תרד מהעץ? "ממשלת טורקיה תכריע היכן נארח את מכבי ת"א"

סגן נשיא המועדון חוסיין יוג'ל ממשיך לטעון ש"הלובי היהודי לא ינצח" בסוגיית אירוח המשחק באיסטנבול, אבל באותה נשימה מודה: "יצטרכו לקבל החלטה"

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

האם בשיקטאש מתחילה לרדת מהעץ? מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, קבוצות ישראלית לא מתארחות בטורקיה - וכעת גם בבשיקטאש מבינים שעל אף ההצהרות הפומפוזיות, ההחלטה האם יוכלו לארח את מכבי תל אביב באיסטנבול לא באמת בשליטתם.

סגן הנשיא חוסיין יוג'ל, שהתבטא בביטחון רב בשבועות האחרונים בנוגע לסוגיה והצהיר תחת כל עץ רענן שבשיקטאש תארח הצהובים בבירת טורקיה, נשמע הערב (שישי) קצת שונה.

"הלובי היהודי שהחל להפעיל לחצים על אופ"א מבזבז את הזמן שלו. להערכתי, המשחק יתקיים באיסטנבול, ואם יהיה צורך, נקצה לצורך כך את כל המשאבים. בכל מקרה, ההחלטה לא תושפע מהישראלים, אלא תוכרע אך ורק על ידי ממשלת טורקיה", אמר יוג'ל.

דור פרץ מוביל את שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
קבוצה ישראלית תשחק על אדמת טורקיה? זה כבר לא כל כך בטוח. שחקני מכבי תל אביב/רויטרס

מוקדם יותר היום, קרא חלוץ נבחרת טורקיה בעבר אומיט קארן למחאה נגד מכבי תל אביב במשחק המדובר, שייערך ב-28 בנובמבר - בהנחה שאכן יתקיים באיסטנבול. "אני מצפה מאוהדי בשיקטאש לארגן משהו דומה לכל הפחות", כתב קאראן - ששיחק לצד חיים רביבו בגלאטסראיי - בתגובה לסרטון מחאה של אוהדי ריאל סוסיאדד נגד ישראל. "למעשה, אגיע בעצמי לאיצטדיון במשחק הזה. רוצחי הילדים צריכים ללמוד שיעור", כתב קאראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully