וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו נושם לרווחה: "מאמין בעצמי ובקבוצה. אולי עכשיו ייפתח לנו"

מאמן הפועל תל אביב חגג את הניצחון הקשה על עכו והחמיא למחליפים, אבל יודע: "יש תקופות שכלום לא הולך, חייבים לשפר את ההתקפה"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

הפועל תל אביב נושמת לרווחה - וגם מסאי דגו. האדומים רשמו היום (שישי) ניצחון 0:1 על הפועל עכו, וחזרו לנצח אחרי ימים של לחץ. הקבוצה של דגו לא הרשימה וחיכתה עד לשער של אחמד עאבד בדקה ה-85 כדי לנצח, אבל המאמן נשמע אופטימי בסיום.

"היה משחק קשה מאוד. ידענו שאנחנו פוגשים יריבה קשה מאוד שמזכירה מאוד את כפר קאסם שניצחה אותנו בשבוע שעבר. הם לא נגעו יותר מדי בכדור היום, אבל לא הגענו למספיק מצבים. בסוף הגול הזה הגיע מקרן, אני מאוד שמח מהניצחון אבל מבין שחייבים לשפר את ההתקפה. משחק ההגנה יחסית בסדר, אבל בסוף צריך גולים ואנחנו מתקשים לאחרונה. אין כיף מלנצח בצורה כזאת בסוף, עכשיו יש כמה ימים לנוח ולהמשיך להתקדם", אמר דגו.

דגו הוסיף: "אני תמיד רגוע, תמיד מאמין בעצמי ובקבוצה. יש תקופות ששום דבר לא הולך ואתה פשוט זקוק לניצחון, אני מקווה שהניצחון הזה יפתח אותנו קצת, כי יש פה באמת קבוצה טובה. אנחנו מחזיקים בכדור בכל משחק כמעט 70 אחוז מהזמן, זה אומר שאנחנו צריכים לקבל החלטות יותר טובות בהתקפה. אני מאמין שזה ייפתח לנו בהמשך".

מאמן הפועל תל אביב מסאי דגו לצד אחמד עאבד. מאור אלקסלסי
הציל אותו. דגו עם אחמד עאבד בסיום/מאור אלקסלסי

על אחמד עאבד והחילופים ששדרגו את הקבוצה: "רוי קורין היה חודש בחוץ והוא מאוד חשוב לנו. הוא נכנס מדהים למשחק, גם ארי כהן נכנס מצוין. כל המחליפים עשו עבודה טובה. אנחנו צריכים לייצר כמה ניצחונות כדי שהביטחון ייכנס לשחקנים. הם עובדים מאוד קשה. אנחנו קבוצה יחסית צעירה, והניצחון הזה ייתן לנו דחיפה גדולה. בליגה הזאת כל ניצחון מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully