וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת טורקיה לשעבר ימחה נגד מכבי תל אביב: "רוצחי ילדים"

שחקן העבר אומיט קאראן, ששיתף פעולה עם חיים רביבו בגלאטסראיי, מלהיט את הרוחות לקראת משחק הבית של בשיקטאש: "תלמדו אותם שיעור"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

אומיט קאראן, חלוץ נבחרת טורקיה בעבר, קורא לאוהדי בשיקטאש למחות נגד ישראל וצה"ל במשחק הקבוצה נגד מכבי תל אביב ב-28 בנובמבר. הטורקים יארחו את הצהובים במסגרת הליגה האירופית בחודש הבא, כשבשלב זה המשחק אמור להתקיים באיסטנבול, על אף היערכות ביטחונית יוצאת דופן שכרוכה בכך.

אבל קאראן, שחקן עבר שערך 170 הופעות במדי גלאטסראיי בתחילת המילניום, ושיחק בין היתר לצד חיים רביבו, בכל זאת מלהיט את הרוחות והיום שיתף סרטון של מיצג מחאה של אוהדי ריאל סוסיאדד נגד ישראל באחד ממשחקיה בעונה שעברה. בסרטון מוצגים אוהדי סוסיאדד כאשר בגדיהם מוכתמים בדם, כשהם מדמים את חיילי צה"ל.

"אני מצפה מאוהדי בשיקטאש לארגן משהו דומה לכל הפחות. למעשה, אגיע בעצמי לאיצטדיון במשחק הזה. רוצחי הילדים צריכים ללמוד שיעור", כתב קאראן.

אומיט קאראן, שחקן נבחרת טורקיה לשעבר. Stu Forster, GettyImages
מלהיט את הרוחות. קאראן/GettyImages, Stu Forster

קאראן בן ה-48 פרש ממשחק פעיל בשנת 2011 עם רזומה מרשים בליגה המקומית. הוא נודע בשנות ה-90 המאוחרות ושנות ה-2000 המוקדמות כאחד החלוצים הבולטים בטורקיה, ובאמתחתו 72 שערים ב-170 הופעות במדי גלאטסראיי. בשנים האחרונות קריירת האימון שבחר לא מתרוממת, והוא מאמן בעיקר בליגות נמוכות בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully