וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוזה של לי מאפשר לו לעזוב באמצע העונה". מכבי ת"א מכחישה

ב"באסקטניוז" חשפו פרטים על ההסכמות בין מכבי תל אביב לגארד, שלא מחויב להגיע לישראל: "אם תהיה הידרדרות ביטחונית נוספת, הוא רשאי לעזוב". בקבוצה מכחישים, הפרשנים ביקרו: "התנהלות חובבנית, אולי הוא צריך למצוא עבודה נוספת בבלגרד"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה להתקשות לחזור למסלול על רקע המלחמה והפציעות. למחרת ההפסד אמש (חמישי) לז'לגיריס קובנה, מי שנמצא שוב במוקד הוא סייבן לי. מכבי תל אביב הצליחה לשים יד על הגארד למרות שהיה מבוקש אצל מספר קבוצות יורוליג, וכעת אולי מתבררת הסיבה לכך.

במסגרת ההסכם עם לי, הוא לא מחויב לחזור למשחקי הליגה בישראל בשלב זה, ואכן בחר בינתיים להישאר בבלגרד, ויחמיץ גם את המשחק הקרוב מחר נגד אליצור נתניה. אבל על פי דונאטאס אורבונאס, כתב "באסקטניוז", זה לא התנאי החריג היחיד שמכבי תל אביב הסכימה לו במסגרת החוזה.

לטענתו של אורבונאס, במסגרת החוזה לי מחזיק באופציית יציאה במהלך העונה, בכל רגע שבו הוא חש שישנה הידרדרות נוספת במצב הביטחוני בישראל.

אורבונאס חשף זאת במסגרת הפודקאסט של "באסקטניוז", בו שאר הפאנליסטים מתחו ביקורת על ההתנהלות של הצהובים.

"זה החוזה שמכבי הסכימה לחתום עליו, אלו התנאים שהיא עצמה איפשרה. בעיניי, התנאים הללו הם כמו בקבוצת חובבים", אמר אוגוסטאס שוליאוסקאס. "לי נמצא כל השבוע בבלגרד, ומדי פעם מתאמן עם מאמן אישי. אולי הוא צריך למצוא עבודה נוספת בבלגרד כדי להעביר את הזמן. הוא שחקן נהדר, אבל התנאים סביבו מזעזעים. ראו את זה היטב אתמול. התקפית, מכבי תל אביב הייתה בחוסר תפקוד מוחלט. כל השיטה של קטש נעלמה".

סייבן לי מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
תנאים מיוחדים, ו"מזעזעים". סייבן לי/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

שוליאוסקאס סיכם: "לייצר כימיה או שטף התקפי במצב הזה, זו משימה בלתי אפשרית. כך או כך, זו לא מכבי תל אביב שהתרגלנו לראות בשנים קודמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully