וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ברצלונה אמיצה, ויניסיוס יזכה בכדור הזהב בוודאות"

מאמן ריאל מדריד ערך מסיבת עיתונאים לקראת הקלאסיקו בשבת: "אמבפה יכול לכבוש 45 שערים בעונה, יש לו ולנו סבלנות"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במשחקי קלאסיקו רשמיים, ריאל מדריד תארח מחר את ברצלונה (שבת, 22:00) למשחק העונה הראשון בספרד והיא מצפה ליריבה שונה בתכלית מזו שעליה גברה בקלות יחסית בשנתיים האחרונות.

קרלו אנצ'לוטי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "יש לי משהו בראש, אבל זה לא הזמן להתחיל להסביר. תצטרכו לצפות במשחק ואז להגיד אם צדקתי או טעיתי. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב מול האוהדים שלנו. לברצלונה מאוד ברור מה הכדורגל שהיא רוצה לשחק והיא מצליחה. היא קבוצה מאוד אמיצה".

על הירידה במספרים של ג'וד בלינגהאם: "בעונה שעברה היה לו חלק מכריע בכיבוש שערים כי איבדנו שחקן חשוב כמו קארים בנזמה. השנה אין לנו בעיה כזו, כי יש לנו שחקן שיכול לכבוש 45 שערים בעונה אחת, קיליאן אמבפה".

קרלו אנצ'לוטי, ויניסיוס, ריאל מדריד. Florencia Tan Jun, GettyImages
"אין מישהו אחר". אנצ'לוטי עם ויניסיוס/GettyImages, Florencia Tan Jun

על קיליאן אמבפה: "אנחנו מרוצים ממנו כי הוא מבקיע. הוא חשוב לקבוצה, ראיתם כמה הוא היה נוכח במשחק נגד דורטמונד. אני לא ממהר, הקבוצה לא ממהרת, הוא לא ממהר. יחד עם זאת, כמובן שהוא רק יילך וישתפר".

על ויניסיוס: "הוא אחד מהטובים בעולם ועדיין נשאר צנוע. אפשר להגיד שהוא יזכה ב'כדור הזהב', אין ספק לגבי זה. ויניסיוס יזכה, מבחינתי זה ברור, אין מישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully