וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יוצאת לנתניה, חולון תישאר מושלמת אחרי ירושלים?

25.10.2024 / 13:39

המחזור הרביעי בליגת העל ימשיך בשבת: הצהובים יקבלו את יוקובייטיס בחזרה במשחק החוץ בשרון נגד הקבוצה של אבשלום (19:50). וויילי יחסר להפועל ירושלים נגד הסגולים (20:50)

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (שבת) עם שני משחקים בפרופיל גבוה. בירושלים ייערך אחד הקרבות החמים שיש לליגת העל להציע כשהפועל ירושלים והפועל חולון ייפגשו אחרי שבוע שונה בתכלית באירופה. מכבי תל אביב תנסה לנער את הבעיות מאירופה כשתצא למשחק חוץ נגד אליצור נתניה מהתחתית.

רוקאס יוקובאיטיס, מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר. יוקובאיטיס/דני מרון

אליצור נתניה - מכבי תל אביב (19:50)

החבורה מהשרון הייתה קרובה לרשום ניצחון שני ברציפות, אבל לא הצליחה לסיים את העבודה ברוממה בשבוע שעבר. נתניה עוד לא סיימה את הבנייה שלה, כשהיא צפויה להביא שחקן פנים במקומו של קודי ריילי שחתום על חוזה זמני. במועדון רואים את התהליך שהם רגילים אליו מהשנים האחרונות, כשהשחקנים מתקדמים תוך כדי עונה, ומקווים להצלחה דומה גם בליגת העל. בנתניה קיבלו בשבוע שעבר גם את עמית אהרוני, וביחד עם שחר דורון, איתי מושקוביץ ורועי פריצקי, מציגים קו אחורי ישראלי צעיר שאמור להוביל את הקבוצה.

מכבי תל אביב חזרה היום ארצה אחרי ההפסד לז'לגיריס קובנה, כשהבעיות בסגל עדיין קיימות. הצהובים יופיעו לראשונה העונה לליגה עם ארבעה זרים, כשרוקאס יוקובאיטיס צפוי לשוב לסגל אחרי מספר שבועות של פציעה באגודל. מנגד, תמיר בלאט ווניין גבריאל ימשיכו להיעדר, כמו גם סייבן לי ששוב לא חזר עם הקבוצה לישראל, והקו האחורי יכלול את הליטאי, יחד עם עומר מאייר וג'ון דיברתולומיאו שסיים משחק נורא בליטא. במכבי מקווים לעבור את המשחק בשלום לקראת שבוע כפול ביורוליג.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אוסטין וויילי. ברני ארדוב
ייעדר. וויילי/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל חולון (20:50)

הפועל ירושלים חזרה במהלך החג לישראל אחרי ההפסד לקלוז' הרומנית בבולגריה, הפסד שגרם לאכזבה בקרב הצוות המקצועי ואנשי הקבוצה. בירושלים יודעים שהמשחק נגד חולון הוא בגדר משחק חובה כדי לא להתחיל סוג של משבר, והם יקבלו את קאדין קרינגטון שלא שיחק בשבועות האחרונים וחזר רק למשחק נגד קלוז'. בצוות המקצועי יקבלו החלטה את מי מהזרים לא ילבישו להתמודדות, כשג'רמי מורגן התחיל להראות מגמת עלייה. אוסטין וויילי נפצע בכף ידו במהלך המשחק נגד קלוז'. הוא יעבור הערכה מחודשת ביום ראשון על מנת לקבוע את חומרת הפציעה ואת אופן הטיפול וייעדר נגד חולון. בירושלים מקווים למעל 5,000 צופים במשחק.

הנציגה הישראלית היחידה שניצחה השבוע באירופה חזרה לארץ אחרי הניצחון על איגוקאה הבוסנית בתחושות טובות. חולון היא אחת מארבע קבוצות בליגה במאזן מושלם, וגם כשהיכולת עוד לא מרשימה, במועדון מרוצים שהצליחו בכל זאת לנצח. הקבוצה קיבלה במשחק בהונגריה את אלייז'ה מיטרו-לונג בחזרה, וביחד עם יפתח זיו וניב משגב מקבל גיא גודס יותר אפשרויות לניהול משחק מול משחק ההגנה הלוחץ של ירושלים. בחולון בטוחים שלמרות הדיווחים על אפשרות של מעבר של מרכוס בינגהאם לולנסיה, הפורוורד ימשיך בסגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully