וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק: "מדריד תגיע מוכנה? גם אנחנו". שצ'סני מתלהב מקובארסי

ברצלונה תתארח בברנבאו לקלאסיקו הראשון העונה (שבת, 22:00). ראפיניה סיפר: "היו כמה רגעים שחשבתי לעזוב את המועדון"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

אחרי שהפסידה בארבעה משחקי קלאסיקו רשמיים רצופים, ברצלונה המתחדשת של האנזי פליק, תגיע לסנטיאגו ברנבאו עם בביטחון מלא שהיא מסוגלת לשנות את כיוון הרוח. הבלאוגרנה יתייצבו למשחק מחר (שבת, 22:00) כשהם בפסגה והיום ערכו מסיבת עיתונאים.

פליק אמר: "בכל משחק אנחנו צריכים להתאים את עצמנו גם ליריבה ונעשה את זה מחר. לכל הקבוצות יש שחקנים מהירים, יש לי ביטחון מלא בשחקנים שלי. מדריד נחה יותר? זה מה שזה, אי אפשר לשנות את זה. אני יודע שריאל תגיע מוכנה, אבל גם אנחנו".

ראפיניה שזורח בתקופה האחרונה סיפר על התקופה הלא טובה שעבר בעונה שעברה: "היו רגעים שבהם חשבתי לעזוב את ברצלונה. ששת החודשים הראשונים שלי כאן - התקופה מהקיץ עד המונדיאל - זו לא הייתה הפתיחה הכי טובה וכן, עבר לי בראש שאני צריך לעזוב".

הברזילאי הוסיף: "בעונה שעברה היו לי פציעות, ספגתי כרטיס אדום נגד חטאפה, כתבו שהמועדון רוצה למכור אותי, שהאוהדים רוצים שאעזוב. ברור שבמצב כזה אתה חושב על עזיבה. אבל תודה לאל, לא נתתי לרגשות האלה לסחוף אותי. הייתי מרוכז רק בעבודה קשה ובהתאקלמות".

שוערי ברצלונה, וויצ'ך שצ'סני, איניאקי פניה. David Ramos, GettyImages
"הוא לא נתן למאמן שום סיבה לספסל אותו". שצ'סני עם פניה/GettyImages, David Ramos

וויצ'ך שצ'סני הוזעק לאחרונה מהפרישה שלו מכדורגל וחתם בברצלונה. הפציעה של מארק-אנדרה טר-סטגן אחרי שחלון ההעברות נסגר, הזניקה את הפולני בן ה-34 לקטלוניה והיום הוא סיפר על כמה מהרשמים שלו משלושת השבועות הראשונים בקבוצה.

על איניאקי פניה שמשמש כרגע כשוער הראשון ואמור לפתוח מחר נגד ריאל מדריד (שבת, 22:00): "הוא לא נתן למאמן שום סיבה להוריד אותו לספסל. דיברנו הרבה. כבר אמרתי למאמן שאני מוכן ב-100 אחוז, אבל שאם הקבוצה עובדת טוב, אין שום סיבה לבצע שינויים".

על פאו קובארסי: "הוא מי שהכי הפתיע אותי - יותר מכולם. זה מלהיב למען האמת, כי כשראיתי אותו בטלוויזיה במשחקים של ברצלונה, חשבתי לעצמי שהוא 'בלם מודרני', מאלה שטובים עם הכדור, אבל קצת יותר רכים בהגנה. ואז באתי וראיתי אותו בלייב... הוא 'רע' ומצוין בחלק ההגנתי".

על הצעירים: "אני חייב להודות שזה קצת מוזר. חלק מהחבר'ה כאן בטח כל כך צעירים עד שהם בכלל לא ראו אותי משחק בארסנל. ואני מרגיש שזה לא היה כל כך מזמן!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully