וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הריאיון של ז'וזה מוריניו היה יותר טוב מהמשחק עצמו"

הפורטוגלי הורחק בתיקו של פנרבחצ'ה נגד יונייטד וסיפק ניצוצות: "השופט סיפר לי משהו מדהים". סקולס התלהב: "ז'וזה של פעם"

תקציר, הליגה האירופית: פנרבחצ'ה - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

ז'וזה מוריניו רואה את גלאטסראיי הולכת ומתרחקת מפנרבחצ'ה שלו בליגה הטורקית ובתקופה התוססת שלו ברומא הוא לא הצליח להחזיר את הג'אלורוסי לליגת האלופות, אבל יש דברים בהם הפורטוגלי הוא עדיין אחד הטובים בעולם.

אתמול (חמישי) מוריניו הורחק כשמחה באופן נמרץ כשפנר לא קיבלה פנדל במשחק הבית נגד האקסית מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית (1:1). אחר כך הוא התייצב למצלמות, למה שפול סקולס הגדיר כ"ריאיון שהיה יותר טוב מהמשחק עצמו".

את המשחק ניהל קלמון טורפן הצרפתי, מהשופטים הבכירים של אופ"א ומוריניו אמר בציניות האופיינית לו אחרי המשחק: "השופט אמר לי משהו מדהים! הוא אמר לי שהוא מסוגל לראות מה קורה ברחבה באותו זמן שהוא רואה את ההתנהגות שלי על הקווים. אני מברך אותו, זה מדהים שיש לו ראייה מרחבית כזו. במהלך המשחק, ב-100 קמ"ש, עין אחת על הרחבה ועין אחת על הספסל? זה מדהים, בגלל זה הוא אחד השופטים הטובים בעולם".

אחר כך הפורטוגלי המשיך והסביר כיצד יונייטד סחטה נקודה וסיפר על החסרונות הרבים בסגל שלו. סקולס שישב באולפן בכסא הפרשן נהנה מכל רגע: "זה היה יותר טוב מהמשחק... משמח לראות שהשובבות הזו חזרה אליו. אני חושב שזו הגרסה הטובה של ז'וזה ולא ראינו אותה כשהוא אימן את מנצ'סטר יונייטד".

השופט קלמון טורפן מרחיק את מאמן פנרבחצ'ה, ז'וזה מוריניו. Burak Kara, GettyImages
מוריניו מורחק אמש/GettyImages, Burak Kara

פנרבחצ'ה מדורגת במקום הרביעי בליגה הטורקית עם 17 נקודות, 8 פחות מגלאטסראיי, אבל יש לה משחק חסר. בליגה האירופית היא צברה 5 נקודות מ-9 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully