וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירות, מהירות ועוד פעם מהירות. "תכנית אנטי פליק" של ריאל

קו ההגנה הגבוה של ברצלונה הפך לשם דבר, אבל אנצ'לוטי מקווה לשבור אותו עם ויניסיוס ואמבפה: "הם מסוגלים לזרוע הרס"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במשחקי קלאסיקו רשמיים, ריאל מדריד תארח מחר את ברצלונה (שבת, 22:00) למשחק העונה הראשון בספרד והיא מצפה ליריבה שונה בתכלית מזו שעליה גברה בקלות יחסית בשנתיים האחרונות.

ברצלונה של האנזי פליק משחקת כדורגל הרפתקני בכל הנוגע לקו ההגנה הגבוה שלה. הקטלאנים תפסו את היריבות שלהם בנבדל לא פחות מ-65 פעמים העונה - כמות בלתי נתפסת. הבאה אחריהם בליגות הגדולות היא ברייטון עם 34. ריאל מדריד לשם השוואה, לכדה את שחקני היריבות 14 פעמים בנבדל.

לכן ב"אס" סיפרו היום על "תכנית אנטי פליק של אנצ'לוטי". הטקטיקן האיטלקי ינסה לנצל את המהירות של שחקני החלק הקדמי כדי לשבור את מלכודת הנבדל של בארסה, ולהשיג שלוש נקודות בסנטיאגו ברנבאו.

קרלו אנצ'לוטי, ויניסיוס, ריאל מדריד. Florencia Tan Jun, GettyImages
מכינים הפתעות? אנצ'לוטי עם ויניסיוס/GettyImages, Florencia Tan Jun

אחרי ה-1:5 המרשים נגד סביליה, פליק אמר ש"אנחנו לא נשנה את פילוסופיית המשחק שלנו", אבל באותה נשימה הוסיף: "יחד עם זאת, יכול להיות שנצטרך לעשות התאמות בחלק מהמשחקים".

ב"אס" הסבירו היום: "המפתח לתכנית של אנצ'לוטי טמון במהירות ובחדות של ויניסיוס ואמבפה מול השער. סביר מאוד שזה משחק שבו פליק יצטרך להתאים את עצמו כדי למנוע מהחלוצים של הבלאנקוס לזרוע הרס כמו במחצית השנייה מול דורטמונד. למרות שלא הכל תלוי בהם - הם גם צריכים לקבל את הכדורים הנכונים כדי להגיע למצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully