וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לבקש יותר: הרומן בין דונציץ' וקליי התחיל מושלם

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 9:02

אחרי בכורה נהדרת, תומפסון טען שהכישורים של הסלובני "לא הגיוניים". גם לוקה מאושר: "הוא מקל עלי את החיים, פשוט צריך למצוא אותו"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

בדיוק על זה חלמה דאלאס כשהנחיתה את קליי תומפסון בקיץ. רבים טענו שהצלף הוותיק כבר לא מסוגל לשמש כשחקן משמעותי בליגה, אך לפחות בהופעת הבכורה הרשמית שלו הלילה (בין חמישי לשישי) - תומפסון הוכיח אחרת. קליי עלה בחמישייה, צלף 22 נקודות ב-26 דקות (6 מ-10 ל-3), הציג הגנה שלא נראתה ממנו בשנים האחרונות בגולדן סטייט, ותרם גם 7 ריבאונדים (הכי הרבה במאבס אחרי לוקה דונצ'יץ' ודרק לייבלי) ו-3 חטיפות (הכי הרבה במאבס).

"זה ספתח נהדר", הסכים תומפסון, ששבר את שיא המועדון לשלשות מוצלחות בהופעת בכורה שהסתיימה ב-109:120 על סן אנטוניו. "זה רק משחק אחד באוקטובר, אבל זה מרגיש טוב. הייתי מאוד נרגש והתחושה פשוט אדירה".

קליי העביר את כל הקריירה שלו לצד אחד הכישרונות ההתקפיים הגדולים שידעה הליגה - סטפן קרי - וכעת הוא זוכה לשתף פעולה עם שחקן ייחודי נוסף. "לוקה כישרון מדהים", אמר. "זה פשוט לא הגיוני. כשאתה גדל מלמדים אותך שהשחקן הכי טוב הוא זה שקופץ הכי גבוה, זה שרץ הכי מהר, אבל לוקה סותר את זה. הוא משחק בקצב שלו ומנהל את המשחק יותר טוב מכל שחקן שראיתי. זה כיף גדול לקבל ממנו מסירות".

דונצ'יץ', שטען כי הוא "חלוד" אחרי ערב של 9 מ-25 מהשדה (28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים), פרגן בחזרה: "הוא היה נהדר, פשוט צלף, זז טוב וגם שמר מצוין. קל לשחק עם בחור כמוהו, הוא מקל עליך את החיים - פשוט צריך למצוא אותו".

שחקני דאלאס מאבריקס קליי תומפסון, לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
זה התחבר מהר. דונצ'יץ' ותומפסון/רויטרס

מנגד, ויקטור וומבניאמה שהירבה לנוח במשחקי טרום העונה קיבל הפעם 28 דקות וסיים עם 17 נקודות באחוזים רעים (5 מ-18 מהשדה), לצד ארבעה איבודים. "היו רגעים טובים והיו רגעים רעים", הודה. "לדבר על כושר זה תירוץ לזריקות שהחטאנו". כריס פול דווקא היה מרוצה: "אני אוהב את איך שנלחמנו, פגשנו קבוצה שהגיעה לגמר. אני נלהב מניצוצות שראינו ויודע למה אנחנו מסוגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully