וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול מהתוצאה, אכזבה מהשערים "הקלים", חשש מאפס נקודות

25.10.2024 / 7:30

מכבי ת"א תחזור היום לארץ אחרי מחצית שנייה טובה מול סוסיאדד, אבל גם עם עוד הפסד וספיגת שערים שלא מתאימים לרמה של הליגה האירופית. המפעל הזה מתחיל להעיק על האלופה. תורג'מן שכבש, אמור לפתוח מול בית"ר ירושלים

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

תסכול רב במכבי תל אביב, אחרי ההפסד אמש (חמישי) 2:1 לריאל סוסיאדד במחזור השלישי של הליגה האירופית. תחושת האכזבה נובעת בשל המחצית השנייה, בה מכבי תל אביב לא נפלה מהיריבה הספרדית האיכותית והגיעה לכמה מצבים קורצים. דור תורג'מן היה זה שצימק וזו נקודת האור הגדולה שמכבי תל אביב תחזור עמה לארץ.

החלוץ שחגג אתמול יום הולדת 21 נכנס כמחליף חמישי לקראת הסיום, ארבעה שבועות אחרי שנפצע מול ספורטינג בראגה, ולצד הגול הנאה, שכבש בנגיחה, היו לו עוד מהלכי כדורגל טובים. קרוב לוודאי שהוא יפתח ביום שני מול בית"ר ירושלים. בשל יום האבל הלאומי שיצוין ביום ראשון, יהיה למכבי תל אביב עוד יום התאוששות מהנסיעה והמשחק בבלגרד.

בצד השלילי, מכבי תל אביב ספגה שני גולים קלים מדי. הראשון בכדור קרן כשלא היה שום כיסוי הגנתי והשני בהתקפת מעבר כשנמניה סטואיץ' לא שם לב לסרחיו גומס, שהסתנן לרחבה מאחוריו. הסרבי, שהיה מניה בטוחה עד כה, רשם משחק חלש. גם דור פרץ לא ייקח הרבה מהמשחק אמש והוא צריך להרים חזרה את הרמה, כדי שמכבי תל אביב תמשיך להוביל את ליגת העל. "לא יכול להיות שנקבל כאלה גולים קלים במעמדים האלה", אמרו בסביבת מכבי תל אביב. "חייבים הרבה יותר ריכוז מול קבוצות איכות כאלה. מדובר בקבוצות שמענישות מיד".

שחקני מכבי תל אביב, סתיו למקין, רועי משפתי. רויטרס
במכבי תל אביב אמרו: "חייבים הרבה יותר ריכוז מול קבוצות איכות כאלה"/רויטרס

מכבי תל אביב גם יצאה מאוכזבת, אחרי שאושר דוידה הורחק בכרטיס אדום בגין שני צהובים. בקבוצה משוכנעים שהשופט הנורבגי קיפח אותם כשהרחיק את דוידה. שחקן הכנף שנכנס כמחליף ובישל לתורג'מן, לא ישחק מול אייאקס במחזור הבא. מדובר במשחק שיקבץ אליו כ-3,000 מאוהדי מכבי תל אביב, שיטוסו לאמסטרדם ובלי דוידה, זה יהיה קשה יותר.

מכבי תל אביב מגלה עד עכשיו, שהמפעל הזה גדול עליה. הליגה האירופית טובה לאין שיעור מהקונפרנס ליג ובינתיים היא על אפס נקודות. "יש עוד חמישה משחקים. אף אחד לא ירצה לסחוב על עצמו בושה של אפס נקודות, אז צריך למצוא כבר נקודה ראשונה", סיכמו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully