וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ארקו לאזטיץ': "הגענו לאותה כמות מצבים, אבל הם כבשו יותר"

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד לסוסיאדד: "היינו קצת ביישנים, צריכים ללמוד לקחת נקודות". קניקובסקי: "רמה אחרת מהליגה שלנו"

תקציר הפסדה של מכבי תל אביב 2:1 לריאל סוסיאדד בליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב נותרה ללא נקודות גם אחרי המחזור השלישי בליגה האירופית, לאחר שהפסידה הערב (חמישי) במשחק "ביתי" בבלגרד 2:1 לריאל סוסיאדד. ז'ארקו לאזטיץ' ערך רוטציה מתוך מחשבה על הליגה והבאסקים ידעו לנצל את זה גם בהילוך ראשון כדי לכבוש מראשו של ג'ון פאצ'קו אחרי קרן בדקה ה-25 ולהכפיל מרגלי סרחיו גומס המחליף בדקה ה-64. הבשורה של אלופת ישראל הגיעה מכיוון המחליף דור תורג'מן, שחזר מפציעה יחד עם שגיב יחזקאל ונגח את השער המצמק תשע דקות לסיום. אושר דוידה הורחק בצהוב שני לקראת הסיום ויחסר במשחק האירופי הבא מול אייאקס.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי, מול שחקן ריאל סוסיאדד בניאט טוריינטס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"בכל המשחקים היינו מצוינים ולא נפלנו מאף יריבה". קניקובסקי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם: "אני חושב שהיינו קצת ביישנים, עם הכדור ובלעדיו. בפתיחת המחצית השנייה המומנטום היה בצד שלנו והיו לנו דקות טובות, אבל לצערי לא כבשנו בהן. זה משחק שלישי ועדיין אין תוצאות, וזה מאכזב. אנחנו צריכים ללמוד לקחת נקודות למרות שאנחנו משחקים נגד קבוצות חזקות. בסופו של יום הייתה לנו אותה כמות הזדמנויות, אבל הם כבשו פעמיים ואנחנו פעם אחת".

גבי קניקובסקי הוסיף: "ברור שזה הפסד מאכזב. בכל המשחקים היינו מצוינים ולא נפלנו מאף יריבה. אנחנו בלי נקודות וזה מאכזב וכואב. אנחנו במומנטום בליגה ואז באה קבוצה כמו סוסיאדד - זה רמות אחרות לצערי, אבל אנחנו נראים טוב ובאים לשחק כדורגל. הנקודות לא מגיעות, אבל הן יגיעו. אייאקס במחזור הבא? כל שחקן חולם להיות באצטדיון ובמשחק כזה, אני מקווה שנעשה שם נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully