וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה העונה: סגל כמעט מלא להפועל ירושלים נגד עירוני טבריה

25.10.2024 / 8:33

רוב המורחקים והפצועים חזרו ובקבוצה לא יסתפקו בדבר מלבד ניצחון (שבת, 19:00, ספורט3). בטבריה מצפים לתפוקה מהזרים

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

עירוני טבריה

לאחר ההפסד להפועל חיפה, בעירוני טבריה מרגישים כי הם חייבים לחזור לנצח על מנת לא "להידבק לתחתית" כבר בשלב הזה של העונה. לקראת משחק הבית נגד הפועל ירושלים (שבת, 19:00, ספורט3) המאמן אלירן חודדה אמר לשחקנים על ההפסד להפועל חיפה: "משחקים כאלה צריך לדעת לסיים ב-0:0, זאת נקודה חשובה".

במועדון מצפים ליותר מהזרים ג'ורדן בוטאקה וסטניסלב בילנקי, שאמורים לתת את הטון בחלק הקדמי, אך גם מבינים שכדי לשרוד הקבוצה תצטרך להתחזק בינואר ולשדרג את הסגל בעוד שני שחקנים משמעותיים בקישור ובהתקפה.

סטניסלב בילנקי עירוני טבריה. דני מרון
אמור לתת את הטון בחלק הקדמי. בילנקי/דני מרון

הפועל ירושלים

לאחר תקופה ארוכה עם חיסורים גדולים בסגל, זיו אריה יהנה מחר מסגל כמעט מלא מול הפועל טבריה. שלושת הזרים המורחקים סיימו את העונש, מתן חוזז חזר לכשירות מלאה ויחד עם אופק ביטון ואיינאו פרדה שחזרו בשבוע שעבר, המאמן יקבל את הסגל הכי רחב שעמד לרשותו העונה. היחיד שייעדר הוא אנדרה אידוקו הפצוע.

במועדון מאוכזבים שמשחק החוץ ייערך ללא קהל היות ובמשחקים מהסוג הזה הקהל מאוד משפיע ודומיננטי, אך גם ברמת האנרגיה של השחקנים, שתמיד מונעים טוב יותר שיש קהל ביציעים. במועדון מדברים אך ורק על ניצחון ולהתחיל להתקדם אל עבר החלק העליון של הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
בהפועל ירושלים התאכזבו מאוד שהאוהדים לא יוכלו להגיע/דני מרון

טריוויה

* עירוני טבריה ניצחה 0:1 בשני משחקי הבית הראשונים שלה בליגת העל ואז סיימה ב-1:1 מול הפועל חדרה. בחיבור משחקי גביע הטוטו והלאומית בעונה שעברה, הרצף הביתי שלה עומד על 12 משחקים ללא הפסד (שמונה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

* בחיבור העונה הקודמת, הפועל ירושלים ברצף של שישה הפסדי חוץ בליגה וסך הכול שמונה משחקים ללא ניצחון כאורחת, מאז ה-2:3 אצל הפועל חיפה לפני יותר משמונה חודשים. זה למעשה ניצחון החוץ היחיד שלה ב-2024.

* טבריה היא הקבוצה היחידה שטרם הובילה במחצית בליגה, מהטעם הפשוט שהיא היחידה שעדיין לא מצאה את הרשת במהלך 45 הדקות הראשונות.

* שני המאמנים נפגשו פעמיים בעונת 2020/21 בליגה הלאומית, אז אלירן חודדה אימן את הפועל איכסל שסחטה 3:3 דרמטי במחזור הראשון (חזרה מפיגור 3:0 עם שני שערים בתוספת הזמן) והובסה 3:0 על ידי הפועל ירושלים במחזור ה-16.

הרכבי הקבוצות

שופט: ויטלי בונדרב
אצטדיון: גרין

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 18:45: עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:00: עירוני טבריה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט2)


שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully