וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בקרית שמונה לגבי לידור כהן, סוני יערוך בכורה בסכנין

25.10.2024 / 12:27

ברדה אופטימי למרות המצב בתחתית. כהן סובל מכאבים ויכול להיות שלא יוכל לפתוח (שבת, 18:45). בסכנין מרוצים מההחתמות

תקציר: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

עירוני קרית שמונה

אחרי ההפסד לבני ריינה והירידה אל מתחת לקו האדום, בעירוני קרית שמונה ינסו להתאושש מול בני סכנין (שבת, 18:45). לידור כהן נטל חלק באימונים, אבל הוא עדיין מרגיש מוגבלות בתנועה ויש התלבטות האם לתת לו לפתוח או לשלב אותו מהספסל. במקרה שכהן לא יפתח, בילאל שאהין צפוי לקבל את המקום בהרכב. בהגנה שי ברדה ימשיך עם אותם שחקנים כאשר גם נדב נידם ימשיך לקבל את הקרדיט ובמועדון מקווים שינהיג את הקישור של הקבוצה.

"התחושות עצמן לא טובות כי התוצאות לא טובות", אמר ברדה לקראת המשחק, "אני חושב שאנחנו מפסידים נקודות בהרבה מאוד משחקים על נאיביות ועל דברים שאסור שיקרו. למשל המשחק האחרון היה משחק של תיקו כי משחק ההתקפה שלנו לא היה קיים מבחינתי וזה משהו שמאמן צריך לדעת למצוא לו פתרונות. אני אצטרך למצוא פתרונות לעובדה שהקבוצה כמעט לא איימה על השער. אני מכיר את השחקנים והמערכת ואני מכיר את ההון האנושי שיש בקבוצה הזו ואנחנו נצטרך להתרומם".

ברדה הבהיר שהוא גם אופטימי לגבי המשך העונה "בסופו של דבר אתה מגיע לאימון והם עובדים מאוד קשה. גם בשנה שעברה אמרתי את זה, האופטימיות של מאמן מגיעה ממערכת היחסים עם השחקנים ומצב הרוח שאתה תופס אותם דווקא בסיטואציות האלה. עבור מאמנים הכדורגל הוא מאתגר וצריך למצוא פתרונות לדברים שפחות טובים כרגע ואנחנו נעשה את זה. ברגע שיש כל הזמן רצון ללמידה אני אופטימי".

שי ברדה מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מחפש פתרונות. ברדה/קובי אליהו

בני סכנין

אחרי שסגרו את הסגל סופית עם ההחתמות של קווין סוני ומתיו קוג'ו, בבני סכנין רוצים לנצח את קרית שמונה כדי להתקדם לחלק העליון של הטבלה. סלובודן דראפיץ' יחסר את עילאי אלמקייס הפצוע כאשר מתנאל טדסה צפוי להמשיך לקבל מקום בהרכב. סוני יערוך הופעת בכורה, אך ההערכה היא שיפתח על הספסל. קוג'ו לא יהיה בסגל ויערוך בכורה במשחק הבא.

בסכנין משוכנעים ששני הזרים שהגיעו ישדרגו משמעותית את הקבוצה. "מדובר בחיזוק טוב" אמר גורם בקבוצה, "הם כבר מתאמנים לא מעט זמן וזה נראה טוב. בטוח שזה ייראה טוב גם במשחקים".

דראפיץ' מתלבט האם להמשיך לתת קרדיט לג'ובייר בושנאק, או להוריד אותו לספסל ופתוח עם אחד משחקני ההתקפה האחרים.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין לצד ג'ובייר בושנאק. ברני ארדוב
מתנדנד. בושנאק/ברני ארדוב

טריוויה

* 10 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שבעה ניצחונות חוץ ושלוש תוצאות תיקו. הניצחון הביתי האחרון היה באפריל 2018, אז עירוני קרית שמונה רשמה 0:2.

* הפעם היחידה בה השתיים נפגשו במחזור השמיני הייתה לפני שש שנים, אז קרית שמונה הביסה 0:3 בחוץ עם שער ושני בישולים של ואלון אחמדי. איאד אבו עביד, היום שחקן סכנין, פתח אז בהרכב שלה.

* קרית שמונה עם חמישה הפסדים עד כה (הכי הרבה, יחד עם מכבי נתניה) ורק ארבעה שערי זכות (הכי מעט, יחד עם עירוני טבריה). בארבעת המחזורים האחרונים כבשה שער בודד והשיגה נקודה אחת.

* בני סכנין נותרה הקבוצה היחידה בלי שער חוץ העונה. למעשה גם אין לה נקודות כאורחת, שכן המשחק שלא שוחק בבאר שבע נקבע כ-0:0 ללא נקודות.

* זה יהיה מפגש שלישי בין הצמד לשעבר, שי ברדה וסלובודן דראפיץ'. בצמד המפגשים ב-2021/22, דראפיץ' היה זה שאימן את קרית שמונה וניצח 2:6 בחוץ ו-0:2 בבית (בפלייאוף התחתון) את ברדה שהדריך אז את הפועל נוף הגליל.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביב קליין
אצטדיון: נתניה

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 18:45: עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:00: עירוני טבריה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט2)


שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully