וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פתחה פער, אחמד עאבד הציל את הפועל תל אביב

המוליכה חגגה עם 0:2 קל על ראשון לציון והגדילה את הפער בצמרת לשלוש נקודות, אבל האדומים שהיו כפסע ממרחק דו ספרתי ממנה ניצלה בזכות 0:1 מותח על עכו. 2:2 דרמטי בין כפר סבא לכפר שלם, ניצחון לבני יהודה, 0:3 להפועל רמת גן על כפר קאסם

מחזור גדוש ומלא בשמונה משחקים נערך היום (שישי) בליגה הלאומית. הפועל תל אביב המסובכת נחושה לחזור למסלול הניצחונות במשחק החוץ נגד הפועל עכו בחיפה, הפועל פתח תקוה רוצה להמשיך במומנטום החיובי ובני יהודה, הפועל כפר שלם והפועל רמת גן מבקשות לשפר עמדות בצמרת.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אחמד עאבד. מאור אלקסלסי
הוריד את הלחץ. עאבד ושחקני הפועל תל אביב חוגגים/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - הפועל תל אביב 1:0

הקבוצה של מסאי דגו שוב קירטעה ואיכזבה, ולרגעים נראה היה שהפער מהפועל פתח תקוה שמוליכה את הטבלה יגיע ל-10 נקודות. אבל למזלו של דגו, היה לו חילוף מנצח אחד: אחמד עאבד שעלה מהספסל, וכבש את שער הניצחון בדקה ה-85. השינויים שעשה דגו בהרכב, כשדויד קופרמן ורועי הרמן פתחו בעמדות המגנים, פחות הוכיחו את עצמם ברמה ההתקפית - אבל לפחות עבדו הגנתית, כשהאדומים לא ספגו אחרי זמן רב.

דקה 85: גול! אחרי דקות של לחץ, הפועל תל אביב סוף סוף מצאה את הרשת. כדור קרן מצא את אחמד עאבד שנכנס כמחליף חופשי לחלוטין, והחלוץ כבש בבעיטה מקרוב. 0:1 לאדומים.

אליאן רוחנא שחקן הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
בלתי מנוצחים. אליאן רוחנא/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 2:0

מי יעצור את הפועל פתח תקוה? גם לא השחקנים ששיחקו אצלה בעונה שעברה והמאמן שמכיר אותה כל כך טוב. עופר טסלפפה, שהוליך לפני שנתיים המלאבסים לליגת העל, קיווה להפתיע את האקסית ולעצור את כדור השלג, אבל ספג הפסד חמישי בשישה משחקים. היריבה מנגד נותרת בלתי מנוצחת העונה, ופותחת פער של שלוש נקודות בפסגה עם עוד ניצחון משכנע וקל, שהובטח כבר במחצית הראשונה אחרי רצף פעולות נהדרות של טאבי ז'וסלן, המצטיין על כר הדשא.
דקה 13: גול! הפועל פתח תקוה עלתה ל-0:1 מהיר. גולן בני קיבל כדור עומק והשאיר לטאבי ז'וסלן, שבעט בעוצמה לרשת העליונה וניצל תגובה לא טובה של ינקו.

דקה 42: גול! טאבי ז'וסלן שכבש את הראשון הפעם סחט פנדל, אליאן רוחנא בעט אותו בקור רוח לפינה. 0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 70: ראשון לציון נותרה ב-10 שחקנים, וללא שוער. אריק ינקו יצא רע לסונגה, הכשיל אותו וספג כרטיס אדום מוצדק.

הפועל כפר סבא - הפועל כפר שלם 2:2

מי היה מאמין שאחרי עשרה מחזורים, דווקא העולה החדשה תהיה במקום השני? בקבוצה של נועם שוהם ממשיכה להפתיע, והפעם הראתה גם אופי כשסחטה תיקו דרמטי, והוציאה נקודה. כפר שלם הייתה ביתרון מספרי החל מהדקה ה-45, אבל דווקא כפר סבא הובילה פעמיים כשכפר שלם נאלצה למחוק פיגור ועשתה זאת. פספוס גדול לקבוצה הביתית, שנותרת במרכז הטבלה.
דקה 45: כפר סבא נותרה ב-10 שחקנים. קליי דהר לרחבה באין מפריע, ג'פרי ניסנבאום הכשיל אותו וספג כרטיס אדום ישיר בצדק.

דקה 65: גול! למרות החיסרון המספרי, כפר סבא עלתה ליתרון. מוסטפא שייח' יוסף סובב בעיטה חופשית נהדרת לפינה, ורץ לחגוג שער גדול.

דקה 77: גול! כפר שלם השוותה. עומר שירזי הגביה, אורי צעדון נותר בלתי מכוסה ונגח לרשת. 1:1.

דקה 92: גול! ינאי בן שושן עם אחד משערי העונה. הקפצה מבריקה מעל השוער מ-30 מטר קיפצה לרשת, וקירבה את כפר סבא לניצחון גדול ב-10 שחקנים.

דקה 93: גול! איזו דרמה. ריף מסיקה בעט מקצה הרחבה, ראזי אבו חמדאן שמט כדור פשוט לרשת וכפר שלם השוותה ל-2:2. טעות קשה של השוער.

שחקן בני יהודה, גיא סיביליה. דני מרון
עוד ניצחון לבני יהודה. סיביליה/דני מרון

בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון 0:3

תקוות העלייה של בני יהודה חטפו מכה קשה במחזור החולף עם תבוסה 4:1 אצל הפועל פתח תקוה, אבל היא חזרה לעצמה היום עם ניצחון משכנע, שגם מקרב אותה חזרה לדבוקת הצמרת. רמת השרון, מנגד, לא מצאה את הרשת אחרי שכבשה שבעה שערים בשני משחקיה האחרונים.

דקה 18: גול! בני יהודה עלתה ליתרון. הכדור הוגבה לרחבה, גיל יצחק נגח בחוכמה לפינה את השביעי שלו העונה. הזהובים כבשו עד כה בכל אחד ממשחקיהם.

דקה 58: גול! בני יהודה הכפילה את היתרון. רמת השרון לא הצליחה להרחיק כדור חופשי של עטר, ועמית כהן בעט מקרוב את ה-0:2.

דקה 95: גול! יאיר קסטרו קבע את תוצאת המשחק והעניק לבני יהודה 0:3 גדול.

הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם 0:3

אחרי שהפועל רמת גן הובסה 6:0 בבית מול הפועל כפר שלם, היו שכבר שלחו את איציק ברוך הביתה. אלא שמאז, האורדונים ניצחו בחמישה מששת המשחקים שלהם והם גבוה בצמרת. כפר קאסם שניצחה את הפועל תל אביב והקשתה גם על הפועל פתח תקוה, לא הייתה במיטבה ואחרי שספגה שישה שערים בלבד מפתיחת העונה, ספגה חצי מהכמות במשחק בודד.

דקה 38: גול! האורדונים עלו ל-0:1. מור בוסקילה סחט פנדל, אותו יניב מזרחי תרגם לשער עם בעיטה לקורה ופנימה.

דקה 55: גול! הפועל רמת גן עלתה ליתרון 0:2 עם עוד פנדל. שוב מור בוסקילה סחט אותו - הפעם עם שריקה מפוקפקת - אבל גידי קאניוק לא התבלבל וכבש.

דקה 77: גול! רמת גן כבר ב-0:3. קאניוק הפעם בישל, מור סימן טוב גלגל מזווית אלכסונית לרשת.

seperator

משחקים נוספים

מכבי יפו - הפועל נוף הגליל 3:0

לנוף הגליל: איסמעיל ריאן (13), ג'ניה ברקמן (43, בפנדל), נבו שדו (61).

מכבי הרצליה - הפועל אום אל פאחם 2:2

להרצליה: רועי בן שמעון (18). לאום אל פאחם: גודווין (11).

הפועל עפולה - הפועל רעננה 4:0

לרעננה: אלון גינת (7, עצמי), ניר עזריה (45, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully