וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכול התפוצץ בפגישה": כך אמבפה ואל חלאיפי הפכו לאויבים

בספרד טוענים: הכוכב הגדול של פ.ס.ז' בזמנו הגיע למשרדו של הבעלים הקטארי ב-15.2 והדהים אותו כשסירב להאריך חוזה, זה בתגובה עיכב תשלומים לצרפתי

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

קילאן אמבפה שם כבר מזמן את הפרק של פריז סן ז'רמן מאחוריו, אבל בספרד חושפים כעת מה גרם לפיצוץ בינו לבין הבעלים ה(כמעט)כל יכול של הצרפתים, נאסר אל חלאיפי.

על פי דיווח ב"מארקה" הכול התפוצץ בפברואר האחרון, כאשר הכוכב הגיע למשרדו של הקטארי כדי לחתום על חוזה חדש, אך בפועל הוא בישר לו שהוא לא יאריך את חוזהו וההחלטה היא סופית. הנשיא הקטארי, כך על פי הדיווח, עשה ככל שביכולתו לחדש את החוזה והציע לו חוזה "שלא נראה כמוהו באירופה", אבל היה בהלם שאמבפה סירב.

נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
ידעו ימים יפים יותר. אל חלאיפי ואמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

אל חלאילי לא קיבל טוב את הסירוב הזה ומאז הפסיק לשלם לו סכומים שונים שהגיעו לו, מה שגרם למחלוקת שהתעכבה במשך חודשים, עד כדי כך שעד היום הצדדים מנהלים דיונים משפטיים בנושא.

אמבפה מאמין שהמועדון הצרפתי עדיין חייב לו 55 מיליון יורו, כחלק מהארכת החוזה לשנתיים שנחתמה במאי 2022. המועדון הפריזאי טען בחודשים האחרונים, כדי להצדיק את אי התשלומים, כי השחקן היה צריך לכתוב בכתב את מה שהוסכם עם אל חלאיפי באוגוסט 2023, חתימה שלא התרחשה וגרמה לשני הצדדים להתמודד זה מול זה בתביעה בלתי פוסקת.

ביום שישי ועדת הערעורים של הליגה הצרפתית צפויה להתכנס שוב ולקבל החלטה לגבי הסכסוך בין הצדדים. אלא שכפי הנראה המחלוקת תעבור לבית הדין לעבודה, כאשר בסופו של דבר הנושא ייפתר ככל הנראה בפשרה שבמסגרתה שני הצדדים יצטרכו לעשות ויתורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully