וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי שוקל שינויים מול ברצלונה, כאב ראש חיובי לפליק

אחרי הפציעות של רודריגו וקורטואה, ריאל מדריד חוששת מראפיניה ועשויה לעלות עם מיליטאו כמגן ימני. גאבי, אולמו ודה יונג חוזרים מנגד, אבל מי יפנה את מקומו בהרכב?

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

אחרי שכל אחת מהן סיפקה הצגה משלה בליגת האלופות, ריאל מדריד וברצלונה הוכיחו שהן מוכחות, ועוד איך מוכנות לקלאסיקו הלוהט ביניהן ביום שבת בערב (22:00). אחרי שהקטלאנים לא היוו פקטור בעונה שעברה, הפעם הם מגיעים למפגש הזה ממרומי הטבלה עם תשעה ניצחונות והפסד בודד. אלא שריאל, שטרם נוצחה העונה בליגה, יכולה לסגור את הפעם עם ניצחון.

שחקן ריאל מדריד, אדר מיליטאו. Quality Sport Images, GettyImages
יפתח כמגן ימני? מיליטאו/GettyImages, Quality Sport Images

ריאל מדריד

ריאל מדריד שלטה ביד רמה בליגה הספרדית והחזירה לעצמה את האליפות בעונה שעברה, אך הפעם ספק אם תגיע כפייבוריטית למפגש הזה מול ברצלונה, שנראית נפלא העונה ומגיעה להתמודדות הזו אחרי שפירקה את סביליה בליגה והלמה בבאיירן מינכן עם 1:4 גדול בליגת האלופות. שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות בעונה שעברה הוכרעו לטובת ריאל מדריד בזכות ג'וד בלינגהאם, שעדיין לא כבש אפילו שער אחד מפתיחת העונה ובמדריד מחכים להתעוררות שלו.

המשחק ההירואי מול דורטמונד שבו ריאל חזרה מ-2:0 ל-2:5 בזכות שלושער מרהיב של ויניסיוס במחצית השנייה, סיפק הרבה נחת לאנצ'לוטי אבל גם כאב ראש בגלל שני שחקני הרכב שנפצעו וייעדרו בשבת: רודריגו והשוער טיבו קורטואה.

לפי "אל צ'ירינגיטו", קרלו אנצ'לוטי שוקל לבצע שינוי מפתיע ולהציב את אדר מיליטאו בעמדת המגן הימני - בה שיחק בפעם האחרונה בינואר 2023 מול ויאריאל. כידוע, דני קרבחאל סובל מפציעה קשה ומי שפתח בעמדה הזו מול בורוסיה דורטמונד ביום שלישי היה לוקאס ואסקס, אך לא מן הנמנע שכעת יבוצעו שינויים גם כדי להתמודד עם ראפיניה הלוהט שהפציץ שלושער נגד באיירן מינכן.

גם שינוי מערך על הפרק, שכן אנצ'לוטי ירצה, לפי דיווחים, לעבות את מרכז המגרש שלו מול הקטלאנים המלהיבים ולעלות במערך של 4:4:2 יהלום, מה שיוריד את אורליאן טשואמני למרכז ההגנה. בהיעדרו של רודריגו, ג'וד בלינגהאם עשוי להיות מתופקד בעמדה קדמית יותר ולשחק ממש מאחורי צמד שחקני ההתקפה שמקומם מובטח - ויניסיוס וקיליאן אמבפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראפיניה שחקן ברצלונה מול לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בכושר אדיר וגם אין את קרבחאל שיתמודד מולו הפעם באגף. ראפיניה/רויטרס

ברצלונה

בעוד שלאנצ'לוטי יש כמה חיסורים לקראת הקלאסיקו, להאנזי פליק יש כאב ראש חיובי לקראת הקלאסיקו הראשון של העונה. פרנקי דה יונג, גאבי ודני אולמו חזרו לכשירות וכל אחד מהשלושה יכול להילקח בחשבון להרכב בקלאסיקו. אלא שהשאלה היא מי יפנה את מקומו ב-11 שפתחו וכיכבו נגד באיירן מינכן. מארק קסאדו הצעיר היה נהדר מול באיירן מינכן וכך גם פרמין לופס שסיפק שני בישולים לראפיניה ולבנדובסקי, שמקומם בהרכב מובטח כמובן לצד לאמין ימאל. עוד שחקנים שמקומם מובטח הם פדרי וגם חוליית ההגנה צפויה להישמר כשבאלדה יפתח כמגן שמאלי, קונדה ינסה להתמודד עם ויניסיוס באגף השני, כאשר קובארסי ומרטינס יתופקדי במרכז ההגנה. איניאקי פניה אמור להמשיך בין הקורות, אלא אם פליק יפתיע וישלח למערכה את שצ'סני.

אחרי שעצרה את רצף ההפסדים מול באיירן מינכן, ברצלונה תנסה להשלים שבוע חלומי ולעשות זאת גם מול ריאל מדריד, מולה היא הפסידה בארבעת המפגשים הרשמיים האחרונים. הניצחון האחרון של ברצלונה, שלא במשחק אימון, היה לפני שתי עונות בליגה בקאמפ נואו עם 1:2 קשה בזכות שער ניצחון של קסייה בתוספת הזמן.

הרכבי הקבוצות

שופט: חוסה סאנצ'ס (ספרד)
אצטדיון: סנטיאגו ברנבאו (מדריד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully