וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה רוצה ניצחון בכורה, רמת גן תישאר מושלמת אחרי הרצליה?

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 16:06

המחזור הרביעי בליגת העל ייצא לדרך בשישי: הכתומים יקוו לעצור את רצף ההפסדים כשיארחו את גלבוע/גליל (13:00) של אברהמי. רמת גן תוכל להעפיל לפסגה אם תנצח באולם היובל את הרצליה (13:50)

לברון וברוני ג'יימס מתאחדים עם בני המשפחה אחרי שעשו היסטוריה ב-NBA/מתוך טוויטר

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל ייצאו לדרך מחר (שישי) עם שני משחקים. מכבי רמת גן, אחת משלוש קבוצות שטרם הפסידו העונה, תצא למשחק חוץ קשה נגד בני הרצליה בעלת היומרות. עירוני נס ציונה תחפש ניצחון בכורה העונה כשתארח את גלבוע/גליל שניצחה רק פעם אחת עד כה.

דשון פרנסיס, בני הרצליה. אודי ציטיאט
דשון פרנסיס והרצליה ינסו לעצור את רמת גן/אודי ציטיאט

בני הרצליה - מכבי רמת גן (13:50)

אחרי שני ניצחונות דחוקים במחזורי הפתיחה, בני הרצליה הובסה במחזור השלישי בהיכל שלמה נגד הפועל תל אביב כשהיא משחקת עם ארבעה זרים מתוך השישה שיש להם בסגל. בהרצליה הודו עוד לפני המשחק כי הפציעה של כריס סילבה, שסובל ממתיחה בשריר ובספק גם למשחק עם רמת גן, גרמה לסיכויים שלהם להפתעה לרדת משמעותית, אך הם ציפו להופעה טובה יותר מחלק גדול מהשחקנים. בהרצליה מקווים לתגובה טובה של השחקנים להפסד, ולנקמה ספורטיבית על רמת גן שניצחה אותם בחצי גמר גביע ווינר.

מכבי רמת גן היא אחת משלוש קבוצות מושלמות בליגת העל, ולאור הסגל המרשים שעומד לרשות שמוליק ברנר קשה לומר שמדובר בהפתעה. רמת גן מתחילה שבוע עמוס שכולל בהמשך גם משחק בליגת האלופות נגד טלקום בון הגרמנית, ואחרי שניצחו רק ביום שני את נס ציונה, צפוי ברנר לערוך רוטציה בין השחקנים הזרים, כשדרו קרופורד צפוי לחזור ולהתלבש. "חשוב מאוד שנהיה אגרסיביים מפתיחת המשחק כדי שננצח", אמר הפורוורד הצעיר יהל מלמד לקראת המשחק.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
מאמן עירוני נס ציונה עמית שרף. דני מרון
עדיין ללא ניצחון. עמית שרף/דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל גלבוע/גליל (13:00)

החבורה של עמית שרף פתחה את העונה עם שלושה משחקים קשים, בהם הייתה אנדרדוג מובהק, ומגיעה למחזור הרביעי ללא ניצחון ובידיעה שהפסד נוסף לא בא בחשבון. מה שלא עוזר לכתומים הוא מכת פציעות - מלבד המתאזרח ריאן טורל שטרם שיחק מתחילת העונה בשל פציעת ברך, נאלצה נס ציונה להסתדר ללא ריקי לינדו המצוין נגד רמת גן בשל פציעה בידו, ובקבוצה מקווים כי יוכל לקחת חלק במשחק החשוב מחר.

בגלבוע תחושת החמצה מהמשחק נגד מכבי תל אביב. החבורה של שרון אברהמי הוליכה פחות מ-2 דקות לסיום על הצהובים החסרים, אבל קפאו ברגעי ההכרעה ונותרו עם ניצחון בודד משלושה משחקים. הצפוניים רוצים לברוח ממאבקי התחתית ויודעים שניצחון חוץ על נס ציונה היא דרך מצוינת לעשות זאת. עמנואל נזקווסי, שערך את הבכורה בתחילת השבוע אחרי פציעה שהשביתה אותו, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully