וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתחלה ה"מוזרה" והיעד הבא: עומרי גאנדלמן מדבר

כוכב גנט סיפר על הרגעים המוזרים עם הסקאוט שלא רצה אותו - וסימן את המטרה הבאה: "בונדסליגה, אבל לא אסרב לפרמיירליג. יש לי דרך ארוכה"

תקציר קונפרנס ליג: צ'לסי - גנט 2:4 (כולל השער של עומרי גאנדלמן)/ספורט1

עם שמונה שערים ב-13 משחקים בכל המסגרות, עומרי גאנדלמן לא יכול היה לבקש פתיחה טובה יותר לעונה. הערב (חמישי, 19:45) הוא יחפש למצוא את הרשת פעם נוספת במדי גנט, הפעם במשחק הקונפרנס ליג מול מולדה.

לפני שזה יקרה, העניק קשר נבחרת ישראל ריאיון לתקשורת הבלגית ובו סיפר פעם נוספת על החלום הגדול ביותר שלו: "בונדסליגה, למרות שלא אסרב לפרמיירליג. אני מקווה להמשיך במומנטום, אבל יש לי דרך ארוכה עד שאוכל להגיע למטרה שלי".

"גנט תוכל לעשות עליו עסקה טובה מאוד, יש לו חוזה עד 2027", נכתב בבלגיה. "היא שילמה עליו 2.4 מיליון יורו אבל מחירו כבר נסק עד 5 מיליון יורו".

שחקן גנט, עומרי גאנדלמן. Catherine Ivill - AMA, GettyImages
כוכב. גאנדלמן/GettyImages, Catherine Ivill - AMA

גאנדלמן התייחס גם לתחילת הדרך הלא פשוטה שלו המועדון. כזכור, המאמן היין ואנהאזברוק (שפוטר בתחילת הקיץ הנוכחי) חיפש אחר קשר מחליף, התרשם לטובה וקיבל רשמים חיובייים גם משחקן הקבוצה לשעבר רמי גרשון. במחלקת הסקאוטינג נטען כי גנלדמן "קטן מדי", ועל כן הסקאוט הראשי סמואל קרנדס לא רצה לשבת לצד גאנדלמן במסיבת העיתונאים בה הוצג.

"זה היה רגע מוזר", הודה הישראלי. "לא ממש הבנתי את המצב ומעולם לא דיברתי איתו, אבל המנג'ר שלנו התמודד עם זה היטב ואמר לי שהוא זה שמקבל את ההחלטות. הוא גרם לי להרגיש חשוב, שאני יכול להשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully