וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "ראפיניה הוצע לנו כשהייתי במכבי תל אביב"

המנהל המקצועי של הצהובים לשעבר, שהנחית את הברזילאי בברצלונה, חשף: "אהבנו אותו מאוד כשהיה בפורטוגל, אבל המחיר היה גבוה מדי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.9/ספורט1

מאז פתיחת העונה, הפך ראפיניה לאחד השחקנים הלוהטים בעולם עם 9 שערים ו-8 בישולים ב-13 הופעות בכל המסגרות. עדות נוספת לכך ניתן היה לקבל אמש (רביעי), בהצגה הגדולה מול באיירן מינכן, ולפתע נראה כי ברצלונה עשתה עסקה מבריקה כשרכשה אותו ב-58 מיליון יורו בלבד מלידס יונייטד בקיץ 2022.

מי שאמון על המהלך היה ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של הקטלאנים לשעבר. בריאיון שהעניק לתקשורת הספרדית, אישר ההולנדי את הפרסום של "מארקה" לפני כשנתיים, לפיו ניסה לצרף את שחקן הכנף המסחרר למכבי תל אביב - לא פחות ולא יותר.

"כן, כשהוא היה בפורטוגל הגשנו לו הצעה כשהייתי במכבי תל אביב", סיפר. לפי הערכות בספרד, מדובר על עונת 2016/17, אז שיחק ראפיניה בוויטוריה גימראייש - לפני שנמכר בקיץ 2018 לספורטינג ליסבון ב-6.5 מיליון יורו. "הוא הוצע לנו, אבל המחיר היה גבוה מדי. אהבנו אותו מאוד ואז הפסקתי לעקוב אחריו, אבל אחרי שהוא הצטיין בלידס הבנו שהוא יכול לעזור לנו. כולנו רואים איך הוא נראה העונה, כשהוא מרגיש חופשי".

ראפיניה שחקן ברצלונה חוגג שלושער. GettyImages
תארו לעצמכם אותו בליגת העל. ראפיניה/GettyImages

קרויף הוסיף ואמר כי השיחה עם סוכנו של השחקן דקו שכנעה אותו סופית להמר על ראפיניה בקיץ 2022: "תוך שבועיים מנצ'סטר יונייטד רכשה את אנטוני ב-100 מיליון יורו וצ'לסי רכשה את מיכאילו מודריק ב-70 מיליון יורו, אז המחיר הזה נראה לנו הגיוני. הוא לקח צעד קדימה העונה והוא אחד השחקנים הכי טובים בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully