וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו ייעדר 2-3 שבועות, אנצ'לוטי שוקל שינוי מפתיע בקלאסיקו

עודכן לאחרונה: 24.10.2024 / 12:56

שחקן הכנף שנפצע מול דורטמונד יחמיץ גם את מילאן. מאמן ריאל מריד עשוי לפתוח עם אדר מיליטאו כמגן ימני מול ברצלונה בשבת. נעצרו ארבעה אוהדים שחשודים כי הריצו מסע השמצות נגד ויניסיוס

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

אחרי שכל אחת מהן סיפקה הצגה משלה בליגת האלופות, ריאל מדריד וברצלונה הוכיחו שהן מוכחות, ועוד איך מוכנות לקלאסיקו הלוהט ביניהן ביום שבת בערב.

לפי "אל צ'ירינגיטו", קרלו אנצ'לוטי שוקל לבצע שינוי מפתיע ולהציב את אדר מיליטאו בעמדת המגן הימני - בה שיחק בפעם האחרונה בינואר 2023 מול ויאריאל. כידוע, דני קרבחאל סובל מפציעה קשה ומי שפתח בעמדה הזו מול בורוסיה דורטמונד ביום שלישי היה לוקאס ואסקס, אך לא מן הנמנע שכעת יבוצעו שינויים.

גם שינוי מערך על הפרק, שכן אנצ'לוטי ירצה, לפי דיווחים, לעבות את מרכז המגרש שלו מול הקטלאנים המלהיבים ולעלות במערך של 4:4:2 יהלום, מה שיוריד את אורליאן טשואמני למרכז ההגנה.

מי שיחסר לבלאנקוס הוא רודריגו, שנפצע ב-2:5 המלהיב על בורוסיה דורטמונד. שחקן הכנף ברזילאי סובל מפציעת שריר ולפי דיווחים בספרד ייעדר בין שבועיים לשלושה מהמגרשים. הוא יחמיץ גם את המשחקים מול ולנסיה, אוסאסונה ומילאן.

שחקן ריאל מדריד, אדר מיליטאו. Quality Sport Images, GettyImages
כמעט שנתיים לא תופקד כמגן ימני. מיליטאו/GettyImages, Quality Sport Images

בנושא אחר, המשטרה הספרדית עצרה ארבעה אנשים שחשודים כי עמדו מאחורי מסע ההשמצות נגד ויניסיוס, לפי הדרבי של מדריד ב-29 בספטמבר. הארבעה - אוהדי אתלטיקו מדריד, כביכול - הריצו ברשתות החברתיות קמפיינים שקראו לחבריהם לקרוא קריאות גזעניות כנגד הכוכב הברזילאי במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully