וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם סוסיאדד לא תנצח את מכבי ת"א, מצבה יהיה אנוש"

התקשורת הספרדית הזהירה את יריבת הצהובים, שמחפשת ניצחון בכורה בליגה האירופית: "אין יותר מקום לטעויות" (19:45, ספורט4)

תיקתקנו, 22.10/ספורט1

"ריאל סוסיאדד לא יכולה להרשות לעצמה לא לנצח משחק נוסף, אחרת מצבה יהיה אנוש", כך נכתב הבוקר (חמישי) בתקשורת הספרדית, מספר שעות לפני המפגש עם מכבי תל אביב בליגה האירופית (19:45, ספורט4) בבלגרד.

הבאסקים פתחו את דרכם במפעל עם 1:1 מול ניס, ובמחזור הקודם רשמו 2:1 מאכזב מאוד בבית מול אנדרלכט, שהעלה את מפלס הלחץ. "רבים במועדון סימנו את הליגה האירופית כמפעל החשוב ביותר העונה, בעיקר משום שהגמר ייערך בבילבאו", נכתב. "עדיין יש מקום לתקן, לא משנה מה תהיה התוצאה, אבל אין עוד מקום לטעויות. אף אחד לא חשב שכך תיראה פתיחת העונה".

יריבת מכבי תל אביב המריאה לסרביה לא השוער הבכיר אלכס רמירו, שנפצע במשחק מול ג'ירונה ולא כשיר. בין הקורות יעמוד לראשונה העונה אונאי מאררו בן ה-23, ולא מן הנמנע שאימנול אלגואסיל יבצע מספר שינויים נוספים בהרכב, כשבאופק גם משחק הליגה מול אוסאסונה ביום ראשון. המאמן מתלבט האם לשוב לשיטה של 4:4:2, או להמשיך עם חמישה שחקני הגנה - כשם שעשה מול אנדרלכט.

לוקה סוצ'יץ' שחקן ריאל סוסיאדד מול מאיורקה. Rafa Babot, GettyImages
לא ברור האם יפתח או יהיה חלק מהרוטציה. סוצ'יץ'/GettyImages, Rafa Babot

"רבים טענו שמכבי תל אביב לא היתה ראויה להפסיד את שני משחקיה הראשונים באירופה, כך שצריך להיזהר", נכתב על הצהובים. "התכנית שלנו לא משתנה בגלל שאין קהל, זו לא בעיה", אמר אלגואסיל במסיבת העיתונאים אמש. "אנחנו 11 נגד 11 של קבוצה שיש לה כלים ורגילה לנצח. באירופה הם הפסידו, אבל במשחק אחד זה לא היה מוצדק שהם לא ניצחו, וספגו בסיום, ובשני הם היו תחרותיים מאוד. זה משחק מסובך, מכבי יודעת לצאת עם הכדור מאחור ולמעלה יש לה שחקנים איכותיים שמשתפים פעולה היטב. הם לא מחלקים כדורים במתנה, יודעים לקחת סיכונים, משחקים לאורך ומהירים ביציאה קדימה. הם יודעים לייצר מצבים, הן בהנעת כדור והן במעברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully