וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה בהפועל תל אביב ממשיכה: רמי כהן יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת

24.10.2024 / 11:17

יו"ר המועדון, המשמש גם כיו"ר עמותת האוהדים, ידבר על רקע המשבר מול הבעלים עופר ינאי בכל הנוגע למעבר להיכל מנורה ושיפוץ היכל שלמה. עשוי להתפטר מתפקידו בקבוצה

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן יערוך הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת שצפויה להיות דרמטית בנוגע לעניינים שבין עמותת האוהדים שהוא עומד בראשה במקביל, לבין הקבוצה בראשות הבעלים עופר ינאי.

כזכור, ינאי מוביל מהלך של מעבר הקבוצה כבר העונה להיכל מנורה, כשבמקביל יזם מול עיריית תל אביב קול קורא לשיפוץ היכל שלמה. ינאי מעוניין לעבור כבר עכשיו לאולם הביתי של היריבה העירונית מכבי תל אביב, בעוד כהן והעמותה מעוניינים להעלות להצבעה את השאלה האם הקבוצה תעבור רק לאחר שינאי ישלים את הקול קורא והתשלום לאדריכל. כמו כן דורש הוועד המנהל להסדיר את זכויות העמותה מול הקבוצה.

לפני שבועיים בישיבת דירקטוריון העביר ינאי את המעבר ליד אליהו, כשלדברי הדירקטוריון לעמותה יש זכות וטו לבטל את המעבר, ולא את הזכות להחליט, כפי שטוענים בעמותה. בתגובה שלחו בועד המנהל של העמותה מסמך משפטי שמתנגד להחלטה והודיעו כי ישתמשו בזכות הווטו שלהם. בינתיים שיחקה הפועל את משחק הליגה הראשון שלה בהיכל שלמה, וגם תשחק שם בשבוע הבא, כשההערכות הם שגם אם המהלך יבוצע, הוא לא יקרה באופן מיידי.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
שוב לא שקט. רמי כהן/ברני ארדוב

כהן, שנכנס לתפקיד היושב ראש אחרי שנתיים מאז הוקמה הפועל במקומה של היושבת ראש המקורית נועה סקלי, סיפר בראיונות לאחרונה כי לאחר שיושלם המהלך הוא יעזוב את תפקידו כיו"ר הקבוצה ויישאר רק יו"ר עמותת האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully