וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט החדשה והפציעות המדאיגות: סיכום הלילה ב-NBA

קר טוען שזו "הקבוצה הכי עמוקה שהיתה לי", דז'ונטה מארי וקוואי לאונרד ייעדרו מספר שבועות. וגם: הלילה המרגש של משפחת בול

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

לאחר ליל פתיחה עם שני משחקים בלבד, חובבי ה-NBA קיבלו הלילה (בין רביעי לחמישי) לא פחות מעשרה כאלה. הנה הסיפורים החמים מרחבי הליגה:

דז'ונטה מארי רשם בכורה טובה בניו אורלינס, עם 14 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בניצחון על שיקגו, אך בתחילת הרבע הרביעי נפצע בידו וייעדר "תקופה ממושכת", כך לפי ESPN.

מנגד, לונזו בול שב לפרקט לראשונה מאז ינואר 2022 וסיפק 5 נקודות, 4 אסיסטים ו-2 ריבאונדים, בהפסד שיקגו 123:111. חבריו העניקו לו את כדור המשחק בסיום, חרף ההפסד. "אני שמח לחזור", אמר, "ורק מנסה לתת לנו דקות טובות". לפי הערכות, הרכז לא ישחק בק-טו-בק העונה.

אחיו לאמלו, שגם כן חווה מספר פציעות קשות בשנים האחרונות, פתח את העונה בצורה מסחררת - עם 34 נקודות ו-11 אסיסטים ב-105:110 של שארלוט על יוסטון. "הוא המנוע שלנו", אמר המאמן צ'ארלס לי, "עם לאמלו בריא אנחנו הולכים לעשות דברים יפים".

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, סטפן קרי. רויטרס
זה נראה מבטיח. קרי וגרין/רויטרס

גולדן סטייט חגגה 104:139 קליל על פורטלנד וסטיב קר מאושר, לאחר ששיתף 12 שחקנים כבר ברבע השני (12 שחקנים שונים קיבלו לפחות 14 דקות): "זו הקבוצה הכי עמוקה שאימנתי. מעולם לא שיתפתי 12 שחקנים, אבל אנחנו הולכים לעשות את זה". סטפן קרי הסכים: "זו הזהות שלנו. נסתמך על העומק מעתה. בלי קליי תומפסון אנחנו צריכים קליעה, אבל בינתיים זה נראה טוב".

הבכורה של לוס אנג'לס קליפרס באולם החדש הסתיימה בדרמה גדולה, ובהפסד 116:113 לפיניקס. קווין דוראנט, שכפה הארכה ושותף 44 דקות, אמר על "אינטואיט דום": "זה מדהים. אני מת על העולם הזה. זה משוגע. סטיב באלמר עושה עבודה טובה עם המועדון". בארצות הברית טוענים שקוואי לאונרד הפצוע עלול להיעדר עוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully