וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וקר, המערך, הכנף וזהבי: השאלות במכבי תל אביב לפני סוסיאדד

24.10.2024 / 9:37

למה לאזטיץ' החליט לנסות את פרץ כחלוץ מדומה, האם ישנה מערך ומי יתופקד הפעם ככנף שמאל. מכבי ת"א מחפשת נקודה ראשונה בליגה האירופית הערב מול ריאל סוסיאדד (19:45, ספורט4), ערן זהבי כבר על הדשא בקרית שלום

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

גם אתמול בבוקר באימון המסכם לקראת ההתמודדות הערב (חמישי, 19:45, ספורט4) בליגה האירופית מול ריאל סוסיאדד, לא היה ז'ארקו לאזטיץ' נעול על ההרכב שלו והירבה לעשות שינויים - גם ב-11 הפותחים וגם במערך. פעם רביעייה אחורית רגילה ופעם שלושה בלמים. עם הג'וקר ששלף מהשרוול כבר באימון שלשום, כשהציב את דור פרץ כחלוץ מדומה, הוא המשיך לשחק גם אתמול.

השחקנים לא בטוחים שזה מה שיהיה, אבל אם לאזטיץ' רוצה עוד קשר באמצע כדי לעבות את החלק הזה של המגרש, הוא בהחלט עשוי להציב הערב את פרץ קדימה באזורים שהוא גם כך נוטה לשהות בהם הרבה העונה. זה יאפשר לסרבי לצרף אל איסוף סיסוקו וגבי קניקובסקי את יוריס ואן אובריים או עידו שחר. לאזטיץ' מחזיק מהקשר הישראלי, שחזר רק עכשיו מפציעת ברך, כך שגם שחר נספר להרכב הערב.

בזמן ששחקני הקבוצה בבלגרד בהכנות אחרונות לקראת המשחק, עידכן הבוקר ערן זהבי בחשבון האינסטגרם שלו, שהוא חש טוב יותר והגיע לקרית שלום במטרה לעשות אימון ריצה קל. זהבי לא טס אתמול עם הקבוצה ולא הגיע לאימון בגלל וירוס בבטן.

הסטורי של ערן זהבי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של ערן זהבי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

גם לקראת הערב, יש את שאלת הכנף השמאלית. כל זמן שלא יתקבע שם מישהו דומיננטי כמו מילסון או אושר דוידה, שתפס בעלות מלאה על הכנף הימנית, התחרות תהיה גדולה מאוד. הנרי אדו עמד בכבוד בעמדה הזו מול מכבי חיפה, הישאם לאיוס חזר להתאמן ממחלה רק שלשום, כך שאלעד מדמון בהחלט עשוי לעלות הערב על הכנף השמאלית.

120 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו למשחק. 100 הגיעו מריאל סוסיאדד, כך שמעט מאוד קהל יהיה הערב באיצטדיון של פרטיזן בלגרד, בו מכבי תל אביב תנסה לזכות בנקודה ראשונה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully