וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יודעים שהמשחק בקובנה הוא שולי בראייה הרחבה

24.10.2024 / 9:17

הצהובים "חייבים להתחזק" ויודעים שגם אם ינצחו את הליטאים (20:00) החזקים בחוץ זה לא יחזיק מעמד לאורך זמן בסגל הזה. עסקת אליס עוד תקועה, האלופה נחושה לבצע מהלכים שיורידו עומס מהשחקנים שעשויים להמשיך וליפול מהרגליים

תיקתקנו, 23.10/ספורט1

בשעת לילה אמש (רביעי) עלתה מכבי תל אביב על הפרקט בקובנה. המטרה הייתה ברורה - לנסות ולעבוד קצת עם סייבן לי כדי שיוכל להיכנס לעניינים, כשגם ווניין גבריאל מתקרב לקאמבק, אבל לא אמור לשחק הערב (20:00) נגד ז'לגיריס קובנה בחוץ. מלבד המטרה האמיתית בקבוצה מקווים כי המזל שהאיר להם פנים עם אימון הלילה לפני המשחק נגד אנאדולו, ישחק גם הפעם לטובתם.

השמיכה של עודד קטש כל כך קצרה להערב, שהוא יודע שאם יעשה מהלך ויעביר את ליוואי רנדולף מעמדה 3 לעמדות הגארד, הוא יצטרך לוותר על ג'יילן הורד בעמדה הטבעית שלו. האופציה הריאלית היא לתת דקות לעומר מאייר ולקוות שיעמוד במשימה, כשג'ון דיברתולומיאו, לא צעיר ועם היסטוריה של פציעות, וסייבן לי, שלא מתאמן עם הקבוצה, צריכים לשחק והרבה מאוד.

לא סתם מדברים במועדון ש"צריכים נס". מכבי מגיעה הכי רחוק מלהיות מוכנה למשחק. התיאום בעמדות הגארד רע, להעמיד תוכנית טקטית בלי אימונים של כל הסגל זה גם קשה, והיריבה הליטאית היא סוג של מכונה מתפתחת ומתעצמת. ועדיין, "בערב נתון אפשר לעשות הכל", הודה אחד מאנשי מכבי אתמול לפני היציאה לקובנה, "לאורך זמן, הסגל הזה, עם החיסורים שלו לא יספיק. במשחק נקודתי, יש הפתעות. נקווה להתחזק מהר".

"יש לנו משחק קשה", הודה ג'ייק כהן לפני המשחק, "היה להם ניצחון מדהים בשבוע שעבר, זה ייתן להם המון ביטחון ונצטרך לרשום את ההופעה הכי טובה שלנו כדי לנצח באווירה הלא פשוטה שיש שם".

שחקני מכבי תל אביב עומר מאייר, ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
משימה קשה מאוד לקו האחורי הדליל/דני מרון

לפי התכנון של המעטפת המקצועית בוגי אליס היה אמור לפתור את הבעיה של מכבי תל אביב כבר בשבוע הבא. בהיעדרו של תמיר בלאט, שלא אמור לחזור עד אמצע נובמבר במקרה הטוב, במכבי חששו שגם כשרוקאס יוקובאיטיס יחזור, ועם חוסר הוודאות סביב ההגעה של סייבן לי לישראל, הם לא ירצו להעמיס יותר מדי על הגארד הליטאי. בינתיים עסקת אליס תקועה, ובמועדון מסתכלים על אופקים אחרים, כשבכל מקרה סכום הכסף שיושקע בגארד שימלא את הסגל, הוא לא גבוה.

הכסף המשמעותי יותר אמור להיות מושקע בעמדה מספר 3, שם במכבי מקווים להנחית שחקן שישלים להם סוף סוף את הסגל. במועדון דיברו במשך למעלה מחודש על כמות משמעותית של שחקני NBA שייפלטו, אבל גם השחקנים הללו בינתיים לא נוחתים בהיכל מנורה, והלחץ עולה.

בכל מקרה, במועדון העריכו ומקווים להביא שחקן במהלך השבוע הבא, אם כי ההערכה שאם שחקן כזה לא יוחתם לפני סוף השבוע הנוכחי, הסיכוי שיוכל ליטול חלק או להיות משמעותי בשבוע היורוליג הכפול הקשה שעומד בפני מכבי בשבוע הבא, הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully