וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצוצות לצד נורות אזהרה: בארה"ב מנתחים את הבכורה של אבדיה

הישראלי "זקוק לזמן ולשחק יותר בשטף של הקבוצה", אך הספתח מול גולדן סטייט גם הראה "מדוע פורטלנד ויתרה על הרבה כדי להשיגו"

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

דני אבדיה רשם בוקר (חמישי) בכורה רשמית לא רעה בכלל במדי פורטלנד, אך לצערו הרב - כפי שקרה לו לא פעם בשנים האחרונות בוושינגטון - היכולת הטובה לא מנעה תבוסה. הבלייזרס חטפו 139:104 מגולדן סטייט בבית, חרף 15 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 0 מ-3 ל-3, 7 מ-8 מהעונשין), הוסיף גם 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חטיפות, 2 חסימות ו-4 איבודים של הישראלי.

"אבדיה לא מרים ידיים - הבחור הזה מתחרה", צייץ דני מראנג, המסקר את הבלייזרס, ובבלוג "ריפ סיטי פרוג'קט" ניתחו את הספתח וכתבו: "הגיוון ההתקפי שלו היתה סיבה ענקית בגללה טומאני קמארה יכול היה לשמור על סטפן קרי בפתיחה. דני שימש כמוביל כדור משני ורשם שורה סטטיסטית נאה".

החדשות הרעות, כך נכתב, הן ארבעת האיבודים: "הוא קצת הכריח יותר מדי בהתקפה וניסה מסירות מסוכנות. חלק מזה קשור בזהות החדש של פורטלנד - צ'ונסי בילאפס רוצה לרוץ. זה היה משחק מהיר מאוד והסגנון הזה אמור לשרת את אבדיה בעתיד, אבל נראה שהוא זקוק לעוד קצת זמן כדי ללמוד את החברים שלו לקבוצה. הוא צריך לשחק יותר בשטף של הקבוצה, ואולי זה אומר שהוא יותר שחקן משנה, ולא הגו-טו-גאי שפורטלנד מבקשת שיהיה".

דני אבדיה, פורטלנד טריילבלייזרס. מתוך האתר של פורטלנד טריילבלייזרס, אתר רשמי
עוד יש עבודה. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר של פורטלנד טריילבלייזרס

עוד נעסק גם ביכולת הקליעה של אבדיה וביכולותיו המגוונות: "ברור מדוע פורטלנד ויתרה על הרבה כדי להשיג אותו. הוא עשה הכל. זו היתה הופעה בכורה לא רעה. רצינו לראות ממנו יותר, אבל הוא לא הסיבה לתבוסה".

הבלוגר דייב דקרד הוסיף וניתח: "דני אבדיה נתן לפורטלנד הצצה לכישורים שגרמו למועדון לרדוף אחריו בקיץ. הוא הציג הגנה טובה עם טיימינג עילאי וגם דחף את הקצב בהתקפה. הוא עדיין לא ממש טוב בליצור לעצמו זריקות, אבל לא בשביל זה הביאו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully